بستن

شادی عید را با نیازمندان شریک شوید

هفتبرکه (گریشنا): مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر (عج) آماده دریافت زکات فطریه همشهریان گراشی است. همچنین می‌توانید مبالغ فطریه خود را با شرکت در کمپین‌های خیرخواهانه رمضان به دست نیازمندان برسانید.

به گزارش هفت برکه، مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر(عج) گراش آماده دریافت زکات فطریه شما همشهریان عزیز جهت توزیع بین ایتام و نیازمندان واقعی بومی شهر گراش است. شما برای پرداخت فطریه خود می‌توانید پاکت‌های فطریه مخصوص مرکز نیکوکاری را دریافت کنید و مبالغ را به مرکز نیکوکاری تحویل دهید. همین‌طور می‌توانید هزینه را به حساب شماره ۰۱۰۷۱۰۵۳۲۸۰۰۶ بانک صادرات به نام مرکز نیکوکاری واریز کنید، واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۰۴۱۱۳ به نام مرکز نیکوکاری حضرت ولیعصر (عج) یک راه دیگر برای کمک به همشهریان نیازمندمان در شهرستان گراش است.

این مرکز نیکوکار به شماره تماس ۵۲۴۵۲۰۵۲ در مرکز گراش، جنب آشپزخانه مسجد حضرت ولیعصر(عج) (آشپزخانه اجرایی)، طبقه دوم ساختمان مسکونی مسجد قرار دارد.

اما برای شرکت در کمپین‌های خیرخواهانه و کمک به مستضعفین می‌توانید سایت رمضان ۹۶ به این آدرس بروید و فطریه‌ی خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. این مبالغ بر اساس انتخاب شما در اختیار سازمان‌هایی مثل کمیته امداد امام(ره)، سازمان بهزیستی، انجمن‌ها و موسسات خیریه قرار می‌گیرد تا برای بهبود شرایط زندگی نیازمندان هزینه شود.

 

1 نظر

  1. خیلی کار درست و مورد پسند است ولی امیدوارم واقعا بدست نیازمندان واقعی برسد چون خیلی ها که واقعا نیازمندند خجالت میکشند که دست دراز کند و با سیلی صورت خود را سرخ میکنند باید انها را شناسایی کنید و کمکشون کنید چون بعضی ها دوست ندارند زیر کمیته و ارگانی باشند اگر میتوانید لطفا به انها لطفا کمک کنید زنانی هستند که برای امرار معاش در بیرون بر ها و مغازه ها جون میکنند ولی حقوقشان زیاد نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top