بستن

از ۱۸ سرقت در گراش، پلیس ۱۱ سرقت را کشف کرده است

هفت‌برکه (گریشنا): در سه‌ماهه نخست سال ۱۳۹۶ از ۱۸ سرقت انجام شده در گراش، ۱۱ مورد کشف شده است.

سرهنگ علی بابایی، فرمانده انتظامی شهرستان گراش، از اجرای طرح شناسایی و برخورد با سارقان از ابتدای سال ۱۳۹۶ خبر داد. فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گراش با تبریک عید سعید فطر به شهروندان گراش گفت: «در پی وقوع چند فقره سرقت و بازتاب منفی در فضای مجازی، به منظور افزایش احساس امنیت عمومی و رفاه حال شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کارکنان انتظامی این شهرستان قرار گرفته است.»

فرمانده انتظامی شهرستان گراش در گفتگو با خبرنگار هفت‌برکه در مورد آمار سرقت در گراش گفت: «پرسنل نیروی انتظامی حداکثر توان انتظامی و عملیاتی خود را به کار می‌گیرند. در سه‌ماه نخست سال ۱۳۹۶ فقط ۱۸ مورد انواع سرقت کوچک و بزرگ  از سرقت کپسول تا سرقت منزل در شهرستان انجام شده است که خوشبختانه از این سرقت‌ها ۱۱ مورد منتهی به کشف و دستگیری سارقین شده است.»

فرماندهی نیروی انتظامی در مورد خبر منتشر شده در مورد سارقین دستگیر شده گفت: «از ابتدای سال تاکنون ۲۱ نفر به اتهام سرفت به دادگاه معرفی و راهی زندان شده‌اند. دستگیری سایر سارقین متواری از جمله سارقین سرقت‌های اخیر نیز در دستور کار ویژه پلیس است و انشاالله دستگیر خواهند شد.»

سرهنگ بابایی با تاکید بر پیگیری ویژه‌ی سرقت‌های اخیر گفت: «برای سرقت‌های اخیر تیم ویژه‌ای تشکیل شده است. در مورد این سرقت‌ها به سرنخ‌هایی رسیده‌ایم و آثار و علائم جمع‌آوری شده است. »

فرمانده پلیس گراش از مردم خواست با اعتماد به پرسنل نیروی انتظامی، آنان را در امر تامین امنیت یاری رسانند: «رعایت نکات ایمنی و اقدامات پیشگیرانه و توجه به هشدارهای پلیسی توسط آحاد مردم، ارتقاء نظم و امنیت را در سطح شهرستان به دنبال خواهد داشت.»

فرمانده نیروی انتظامی از توجه نیروی انتظامی به انتقادات مردم گفت. در تعامل نیروی انتظامی با سایت گریشنا، قرار شد کامنت‌های ارسال شده برای انعکاس نظرات شهروندان به فرماندهی انتظامی گراش ارسال شود.

 

مدیر رسانه‌های هفت‌برکه و مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. سلام قولامن رب رحیم
    ضمن خسته نباشید محضرشما فرمانده محترم…
    بنظربنده اگر دریک مورد سرقت ،با قاطعیت ومجازات شدیدمربوطه برخورد شود قطعا یا سرقت کم یاکلامضمحل خواهدشد؛حال آنکه مامی بینیم ومی شنویم که نه تنها سرقت کم نشده بلکه روبه فزونی واز آن وحشتناک تر،براحتی قتل وادمربایی (آنهم نه ربایش یک طفل بلکه مرد۵۲ساله)صورت می گیردکه بایداین معضل بزرگ ریشه یابی شود؛چراکه برازنده حکومت جمهوری اسلامی نیست ؛چه آنکه مولایمان علی ع درخطبه ۲۷نهج البلاغه فرمودن اگربخاطردزدیدن خلخال زن یهودی انسان ازاندوه بمیرد بهتراست …
    این درحالی است که ملت مانه تنها یهودبلکه مسلمان اند وهمچنین نوع ومقداردزدی نه صرفاًیک خلخال که میلیون هاتومان دزدی صورت گرفته وازآن بدتر دزدی آدم وقتل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    همیشه موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top