بستن

قرمزها جام رمضان را بالای سر بردند

هفت‌برکه (گریشنا): قرمزپوشان هلال‌احمر با شکست جوشن در فینال، قهرمان مسابقات فوتبال جام رمضان گراش شدند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه گراش جوان مسابقات فوتبال بزرگسالان جام رمضان با همت باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان و همکاری هیات فوتبال در مجموعه ورزشی شهدای بسیج برگزار شد. جمعه دوم تیرماه ۱۳۹۶ در بازی فینال هلال‌احمر بابرد سه بر دو برابر جوشن قهرمان مسابقات شد.

این مسابقات در دو گروه پنج و چهار تیمی با حضور تیم‌های شاهین، ستاره آبی، اتحاد، پرسپولیس نوین، شهدا، خلیج فارس، جوشن، هلال احمر و گراش جوان با هم به برگزار شد. در شب پایانی در حضور مسولین، پیشکسوتان و تماشاگران پرشور دو تیم هلال احمر و جوشن با قضاوت علی آشفته، محمدجواد افشار، مرتضی آشفته و حمید واحدی و سرپرستی مسابقه حسین حسن زاده فینال این مسابقات را برگزار کردند.

در اواخر بازی در حالی تیم جوشن با اخراج بازیکن خود ده نفره بازی را ادامه می‌داد و نتیجه دو بر دو در حال برگزاری بود تیم هلال احمر با گل دیر هنگام خود نتیجه را سه بر دو به سود خود رقم زد و قهرمان این دوره از بازیها شد.

مراسم اختتامیه و اهدای جام مسابقات در جایگاه شهید یحیایی زمین فوتبال شهدای بسیج برگزار شد. در این مراسم ابتدا از چهار داور بازی فینال، همچنین محسن افشار مسول مجموعه شهدای بسیج و مدیر مدرسه فوتبال خلیج فارس و ابوذر عباسی که در برگزاری بازیها زحمت کشیده بودند تقدیر شد. محسن محمدی بازیکن تیم هلال احمر که تازه به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شده بود از دیگر تقدیر شدگان این مراسم بود.

در بخش اهدای جوایز ابتدا کاپ اخلاق به تیم پرسپولیس نوین و جام مقام دوم به تیم جوشن اهدا شد. سپس بازیکنان تیم هلال احمر در جایگاه حاضر شدند و در حضور ریس اداره ورزش و جوانان، اعضای هیات فوتبال، مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان و جمعی از پیشکسوتان کاپ قهرمانی را بالای سر بردند.

مسابقات فوتبال جام رمضان گراش

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

  1. از گریشنا بعید بود که خبر قهرمانی تیم اتحاد رو توسایت قرار ندن
    تو همین حاشیه ی قهرمانی هلال احمر هم جام قهرمانی تیم نوجوانان اتحاد به این تیم اهدا شد که عکس هاش هم موجود هستش حالا یا نمی خواستین درج کنید مطلب رو یا عکاس ها رو بهتون ندادن به هرحال اگه تیم دیگری غیر از اتحاد قهرمان شده بود سریع مطلب رو نشر می دادین خدایا شکرت که حق رو به حق دار دادی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top