بستن

نوجوانان اتحاد، قهرمان فوتسال جام رمضان

هفت‌برکه (گریشنا): رمضان امسال فوتبال گراش به جز مسابقات دوستانه شاهد رقابت داغ نوجوانان در مسابقات فوتسال بود. رقابتی با قهرمانی تیم اتحاد به پایان رسید.

به گزارش مجید افشار بیش از آغاز تابستان داغ تنور فوتبال گراش گرم شده است. در کنار فوتبال بزرگسالان، هستند مربیانی که دلگرم به فوتبال پایه هستند. چند سالی است که فوتسال جام رمضان در گراش از رونق افتاده است ولی امسال هیات فوتبال برای توجه به رده پایه مسابقات جام رمضان را برای رده نوجوانان برگزار کرد.

در شب‌های رمضان امسال یادواره زنده‌یاد سعید صفری با حضور هفت تیم شاهین، گراش جوان، هلال احمر، اتحاد، ستاره آبی، جوشن و شهدا آغاز شد. البته تیم هلال‌احمر از هفته دوم از ادامه بازی‌ها انصراف داد. تا شش تیم دیگر از ۱۷ تا ۲۴ خرداد به صورت دوره‌ای در سالن شهدا  با هم رقابت کنند.

اتحاد در پایان بازی‌ها با ۱۳ امتیازو با تفاضل گل نسبت به گراش جوان قهرمان مسابقات شد. گراش جوان در جای دوم ایستاد و شاهین سوم شد. تیم ستاره آبی کاپ اخلاق دریافت کرد. جوایز تیم‌ها و بازیکنان برتر در شب پایانی مسابقات فوتبال جام رمضان اهدا شد.

جای خالی تماشاگران برای دیدن حرکات تکنیکی و گل‌های فراوان علی شیرشمسی، بازی زیبای و حرکات انفرادی یزدان خورشیدپور، اسد اعتماد بازیکن خوش اخلاق و رضا پاغر پدیده بازیها احساس می‌شد. علی شیرشمسی از اتحاد یا ۲۷ گل زده عنوان آقای گل و بهترین بازیکن را به دست آورد. یزدان خورشید‌پور از گراش جوان فنی‌ترین بازیکن مسابقات شد. رضا پاغر بازیکن شهدا پدیده بازی‌ها شناخته شد. اسد اعتماد جام بازیکن اخلاق را گرفت و اکبر خیل‌تاش مربی ستاره‌آبی نیز جایزه مربی برتر را دریافت کرد.

 

اتحاد قهرمان این دوره از بازی‌ها در بازی نخست خود ستاره‌آبی را ۵ بر ۲ شکست داد. در دومین بازی شاهین ۸ بر یک مغلوب اتحاد شد. رقابت دو تیم مدعی اتحاد و گراش‌جوان در نهایت پنج بر پنج مساوی تمام شد. در دو بازی پایانی اتحادبا نتایج ۱۳ بر دو تیم جوشن و ۱۵ بر صفر تیم شهدا را شکست داد تا قهرمانی خود را مسجل کند.

اتحاد با ترکیب علی شیرشمسی، اسدالله عالی‌پور، حسین شیخی، امیر ابراهیمی، امیر آشفته، میلاد دادستان، حامدآشفته، علیرضاعالی‌پور، علیرضا لطافت، علی بلبلی، مهدی خدمتی، احمدرضا گودرزی، سجاد زاهدی با سرمربیگری علی دیدار و مربیگری محمدحسن بلبلی، محمدصادق قاسمی و سجاد عالی پور قهرمان بازی‌ها شد. سرپرستی اتحاد بر عهده حامد بابااحمدی بود.

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

3 نظر

  1. سلام تبریک به برو بچه های خوب اتحاد
    مراسم اهدا جام ۵روز بعد از اتمام بازی های سالن بوده و اهدا جام همزمان بوده با فینال فوتبال بزرگسالان به خاطر همین اکثر بازیکنان اتحاد که در عکس تیمی حضور دارند با دمپای بودند که همشون از درس قرآن آمده بودند برای مراسم

    به نظرمن مراسم اهدا جام اگر در سالن ودر روز آخر بازی ها اجرا می شد قشنگ تر بود به هرحال باید از تک تک عزیزان تشکر کرد به خاطر توجه به این رده ی سنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top