- هفت‌برکه | گریشنا - https://7berkeh.ir -

جشنواره‌ای از آثار خوشنویسان منطقه در همایش بزرگ رضوی

هفت‌برکه (گریشنا): اولین جشنواره خوشنویسی رضوی به عنوان یکی از جشنواره‌های فرهنگی هنری در سومین همایش هشتمین آفتاب برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی همایش هشتمین آفتاب، سومین همایش هشتمین آفتاب در دهه کرامت برگزار می‌شود. در این همایش بزرگ، پنج جشنواره فرهنگی هنری نیز برگزار خواهد شد. یکی از این جشنواره‌ها، جشنواره خوشنویسی رضوی است، که با موضوع امام رضا (ع) و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش و انجمن خوشنویسی شهرستان گراش برگزار می‌شود.

جشنواره خوشنویسی رضوی ویژه خوشنویسان گراش، لار، خنج و اوز است و شرکت در آن محدودیت سنی ندارد. علاقه‌مندان تا پایان تیرماه مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به آدرس گراش، خیابان امام خمینی (ره)، روبه‌روی بانک صادرات، ساختمان جابری، طبقه زیرزمین، موسسه فرهنگی هنری هفت برکه و یا به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش ارسال کنند. آثار ارسال شده به جشنواره به صورت نمایشگاه از نهم تا سیزدهم مردادماه (دهه کرامت) در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع)، محل برگزاری همایش هشتمین آفتاب، در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۹۰۳۳۸۷۰۸۳۷ دبیرخانه جشنواره و یا ۰۷۱۵۲۴۴۹۹۷۰ موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه تماس بگیرید.

[1]