بستن

جاده گراش – اوز یک قربانی دیگر گرفت

هفت‌برکه (گریشنا): دو تصادف در محور اوز – گراش و خنج – اوز، یک کشته و چهار زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش جلال ایزدی، رئیس مرکز مدیریت حوادث فوریت‌های پزشکی شهرستان گراش، ظهر امروز در چهاردهمین روز از تیرماه ۹۶ دو تصادف در دو نقطه مختلف اتفاق افتاد. در تصادف اول، خودروی تیبا که هر دو سرنشین آن خانم و به سمت گراش در حرکت بودند، سرنشین درجا فوت می‌کند و راننده راهی بیمارستان می‌شود. دقایقی بعد از این تصادف، در محور خنج به اوز نیز با تصادف دو خودروی دیگر، هر چهار سرنشین به خاطر ضربات وارده راهی بیمارستان شدند.

تصادف اول: یک کشته، یک زخمی در جاده اوز – گراش

جلال ایزدی در مورد تصادف اول در جاده اوز به گراش می‌گوید: «در پی تماس‌های مکرر با مرکز پیام اورژانس گراش مبنی بر وقوع تصادف یک دستگاه خودروی تیبا با تیر برق در جاده اوز به گراش روبروی زندان جدید لارستان ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز بلافاصله نیروهای اورژانس ۱۱۵ گراش به محل حادثه اعزام شدند. از آنجا که سرنشینان درون خودرو گیر افتاده بودند از آتش نشانی و همچنین با توجه به وقوع تصادفی دیگر دقایقی بعد از این تصادف در محور خنج به اوز از هلال احمر گراش درخواست کمک گردید.»

ایزدی گفت:« راننده خودروی تیبا خانم و اهل جویم بود که به همراه مادرش از اوز جهت انجام ام آر آی عازم گراش بودند که با انحراف از مسیر اصلی به سمت شانه خاکی سمت مقابل از سمت سرنشین به تیر روشنایی جاده برخورد کرده بود. متاسفانه به علت شدت حادثه و جراحات متعدد وارده مادر این خانم در دم فوت نمود و راننده خودرو پس از اقدامات اولیه به بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) گراش منتقل گردید. وضعیت فعلی ایشان خوب است.»

محسن حسن‌زاده، از نیروهای آتشنشانی شهرستان گراش در رابطه با تصادف اتفاق افتاده می‌گوید: «ساعت ۱۳:۳۰ با تماسی با آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدیم، مصدومان در خودرو گیر افتاده بودند و با کمک ست‌های هیدرولیک سقف ماشین را بریده و خارج می‌شوند، بعد از ۴۵ دقیقه تلاش نیروهای امدادی و CPR متاسفانه مادر جان خود را از دست می‌دهد و دختر دچار تروما از ناحیه سر می‌شود به مرکز درمانی انتقال داده می‌شوند.»

در سال‌های اخیر چندین حادثه مرگبار در جاده گراش- اوز رخ داده است. (خبرها در گریشنا) تعریض و چهار بانده شدن این جاده در دست انجام است اما روند اجرایی این طرح به کندی پیش می‌رود.

تصادف دوم: چهار زخمی در جاده خنج – اوز

جلال ایزدی در رابطه با تصادف دوم در جاده خنج به اوز گفت: «دقایقی بعد از تصادف اول ساعت ۱۳:۵۸ دقیقه تماس دیگری با اورژانس جاده‌ای ارد گرفته می‌شود  و این بار تصادف خودوری ۲۰۶ با تندر ۹۰  در جاده جدید اوز – خنج گزارش داده می‌شود، بلافاصله نیروهای اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام می‌شوند. راننده ۲۰۶ که آقایی بود و ضربه به زانو و دستش وارد شده توسط اورژانس به بیمارستان اوز منتقل شد. راننده و سرنشین تندر هم خانم و آقایی بودند و ضربه به سر و قفسه وارد شده بود که قبل از رسیدن آمبولانس توسط خودروی شخصی به بیمارستان اوز منتقل شدند.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

5 نظر

  1. دست نیروهای آتشنشانی آقایان حسن زاده و زحمتکشان در نکنه
    خدا قوتشون بده که با دقت و سرعت عملیات رو انجام دادن.از بقیه نیروهای مستقر در حادثه هم تشکر میکنیم.
    اجرکم عندالله

  2. امان از ماشینهای غیر استاندارد.جون مردمو میگیره.کانون خانواده رو پریشون میکنه.کاش نسل پراید منقرض میشد

  3. همه جا دنیا این گونه کارها شبانه روزی انجام میشه….هم خطر جانی و هم مالی داره با تعلل این کار….اگه بودجه نیست چرا با جون مردم بازی… ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top