- هفت‌برکه | گریشنا - https://7berkeh.ir -

لات‌بازی میثم صمیمی در برابر هومن سیدی

هفت‌برکه (گریشنا): میثم صمیمی، هنرمند گراشی، به جمع بازیگران پنجمین فیلم هومن سیدی اضافه شد.

به گزارش هفت‌برکه، فیلمبرداری «مغزهای کوچک زنگ‌زده» پنجمین فیلم بلند هومن سیدی، از اردیبهشت امسال در تهران و احمدآباد مستوفی آغاز شد. این فیلم مانند کارهای پیشین سیدی فیلمی اجتماعی است و در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش در خواهد آمد.

میثم صمیمی یکی از بازیگران این فیلم است. میثم در مورد نقش خود در «مغزهای کوچک زنگ‌زده» می‌گوید: «یکی از بازیگران فیلم با عوامل به مشکل برخورده بود و من کمی دیرتر و از خردادماه به جمع بازیگران اضافه شدم. نقش کوتاهی به عنوان یک خرده‌فروش مواد مخدر در جنوب شهر بر عهده من است. فیلمبرداری فیلم دهم تیرماه به پایان رسید.»

صمیمی عضو کانون سینماگران جوان است و در سال ۱۳۹۰ یک دوره بازیگری را زیر نظر محسن قصابیان، از فارغ‌التحصیلان دانشگاه تربیت مدرس، گذرانده است. صمیمی در مورد سوابق نمایشی خود می‌گوید: «در اوایل دهه هشتاد، سال‌های ۸۰ تا ۸۲، با گروه طنز رنگین‌کمان همکاری داشتم. بعد از یک کار تئاتر دانشجویی در سال‌های اخیر، فعالیت نمایشی زیادی نداشتم.»

میثم صمیمی از اعضای انجمن شاعران و نویسندگان گراش است و یکی از دو نفری است که در گراش دارای دان ۴ تکواندو است. در سال‌های اخیر فعالیت‌های او در حوزه روانشناسی بوده است. او در مورد ارتباط خود با عوامل این فیلم می‌گوید: «در یک مهمانی که چند تن از بازیگران سریال عاشقانه حضور داشتند، از طریق فرزاد فرزین به عنوان روانشناس در زمینه تفکر مثبت به هومن سیدی معرفی شدم. چند روز بعد دعوت شدم به دفتر کار هومن سیدی. سه ساعتی صحبت کردیم و بحث پروژه سینمایی‌اش شد. برای این نقش، بعد از قبولی در یک تست، رفتیم سر پروژه.»

هومن سیدی به خاطر فیلم پیشین خود «خشم و هیاهو» جایزه ویژه هیات داوران را در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به دست آورد. سیدی نویسنده و کارگردان «مغزهای کوچک زنگ‌زده» است و نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، فرید سجادی حسینی، علی اعلایی، مرجان اتفاقیان، نازنین بیاتی، نوید پورفرج و لادن ژاوه‌وند بازیگران اصلی این فیلم هستند. فیلم‌های سیدی دارای فضای بصری خاصی هستند. باید تا سال آینده منتظر دیدن فیلم سیدی و بازی کوتاه میثم صمیمی بمانیم.