بستن

وعده‌ای دوباره: سالن ورزشی محبی هفته دولت افتتاح می‌شود

هفت‌برکه (گریشنا): با تامین اعتبار لازم، به زودی سالن ورزشی محبی شهرستان گراش تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش به نقل از اداره ورزش و جوانان فارس، روز گذشته، چهارشنبه چهاردهم تیرماه ۹۶، حیدرعلی کامیاب در سفر خود به شهرستان گراش، از مجموعه ورزشی در حال احداث محبی این شهرستان بازدید کرد و از راه‌اندازی آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس از افتتاح سالن ورزشگاه محبی در هفته دولت امسال خبر داد و  گفت: «این مجموعه ورزشی که توسط آقای محبی، خیر نیک‌اندیش شهرستان، آغاز شد، تاکنون ۷۵ درصد کار عملیاتی آن انجام شده است، لازم است از ایشان نهایت سپاس و قدردانی را داشته باشیم. با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، مقرر شد ادامه کار به اداره کل ورزش و جوانان استان واگذار شود. اداره کل هم با تامین اعتبار لازم که حدودا مبلغ ۱۵ میلیارد ریال خواهد بود، و با تعیین پیمانکار، به سرعت مراحل تکمیل آن را انجام می‌دهد تا ان شاء الله در هفته دولت امسال با حضور استاندار و دیگر مسوولان به بهره‌برداری برسد.»

مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن بازدید از نقاط مختلف این مجموعه افزود: «این مجموعه ورزشی چندمنظوره یکی از مجموعه‌های زیبا و منحصربه‌فرد در جنوب استان است که قابلیت برگزاری مسابقات کشوری را دارا خواهد بود. با سرعت بخشیدن به مراحل عملیاتی آن، تلاش می‌کنیم در موعد مقرر بهره‌برداری از آن صورت پذیرد تا علاقه‌مندان به ورزش این شهرستان بتوانند از آن استفاده کنند.»

سالن محبی فاز یک مجموعه ورزشی محبی است. مجموعه ورزشی محبی با مساحت ۱۰ هکتار یکی از بزرگترین مجموعه‌های ورزشی استان است که حاج زین‌العابدین (رهبر) محبی در سال ۷۸ ساخت آن را آغاز کرد. سالن این مجموعه خیرساز پس از صرف یک میلیارد تومان از سوی خیر، به دلیل پاره‌ای از مشکلات، با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سال ۱۳۸۷ به دولت واگذار شد. اردیبهشت‌ماه سال گذشته مدیر کل ورزش و جوانان فارس وعده داده بود این سالن تا بهمن ۱۳۹۵ افتتاح می‌شود.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

  1. با توانمندی که من از جناب حسن نژاد ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان سراغ دارم هم زمین چمن مصنوعی فداغ که قول دادند انشاالله پیگیری خواهند کرد و جوانان گراش هم به آرزوی دیرینه خود برسند از مدیران زحمتکش گراش که خالصانه و عادلانه برای کل شهرستان تلاش می کنند ایشان هستن ما مدیون زحمات ایشان هستیم

  2. خدمت فداغی بگم زیاد دلت رو به این وعده و وعید ها خوش نکن نه این سری و نه سری های بعد که مسولین قول میدن این مجموعه رو تکمیل نمیکنن خلاص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top