بستن

سه تیم دانش‌آموزی گراش، نمایندگان فارس در مسابقات پینگ‌پنگ کشوری

گریشنا (هفت‌برکه): سه تیم تنیس روی میز متشکل از دانش‌آموزان سه مقطع تحصیلی در گراش به رقابت‌های مدارس کشور اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گراش، مخوف، کارشناس مسوول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گراش، در توضیح این خبر گفت: «سه تیم تنیس روی میز مدارس شهرستان گراش با کسب عنوان نخست در رقابت‌های قهرمانی استان فارس، جواز شرکت در پیکارهای مدارس کشور را کسب کرده بود. به این ترتیب، سه تیم مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم شهرستان گراش به عنوان نمایندگان استان فارس در پیکارهای تنیس روی میز قهرمانی مدارس کشور شرکت خواهند کرد.»

به گفته مخوف، مسابقات مقطع ابتدایی مدارس کشور از دیروز، ۱۵ تیرماه، شروع شده است و تا ۲۱ تیرماه ادامه دارد. رقابت‌های مقاطع متوسطه دوره اول و دوم نیز در روزهای ۲۱ تا ۲۶ تیر به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان فارس، سعید مخوف در گفتگو با مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش اظهار داشت: «در تیم ابتدایی شاهد گراش، محمدحسن سبزواری، سید محمد محقق، عادل نجاتی، علیرضا سبزواری و مهدی کارگر با رقبای خود در این دوره از مسابقات مبارزه می‌کنند. همچنین محمدمهدی آخوندی، مسعود درویشی، محمدمهدی پورزینلی، سینا سرخی و محمدحسین کمالی به عنوان دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوره اول تیم شاهد گراش به میدان می‌روند. پینگ‌پنگ بازان مقطع متوسطه دوره دوم محبی گراش نیز مهدی رامیارپور، علیرضا جعفری و محمدسینا معصومی هستند.»

سرپرست تیم تنیس روی میز مدارس استان فارس در مسابقات قهرمانی کشور بیان داشت: حمیدرضا موغلی، مربی رسمی فدراسیون تنیس روی میز کشور از گراش، به عنوان مربی هدایت پینگ‌پنگ‌بازان تیم فارس را در این دوره از پیکارها بر عهده دارد.

مخوف در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیر و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و همچنین اداره ورزش و جوانان، هیات تنیس روی میز و هیات ورزش دانش‌آموزی شهرستان گراش، برای دانش‌آموزان سه مقطع ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم که به عنوان نمایندگان استان فارس در رقابت‌های پینگ‌پنگ قهرمانی مدارس کشور حضور دارند، آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top