بستن

فرماندار گراش: از صحبت‌های من برداشت ناصحیح شد

هفت‌برکه (گریشنا): در بخشی از نشست خبری هفته مبارزه با مواد مخدر، فرماندار گراش درباره حاشیه‌های سخنان او در نماز جمعه ۱۶ تیرماه ۱۳۹۶ توضیح داد (خبر در گریشنا). او با اشاره به بازتاب منفی سخنرانی‌اش در تریبون نماز جمعه‌ی هفته‌ی گذشته از سمت مخالفان دولت، برداشت ناصحیح و عدم اطلاع از فعالیت‌های مثبت دولت را عامل این بازتاب‌های منفی عنوان کرد.

فرماندار گراش در نشست خبری با اشاره به برداشت منفی سخنرانی‌اش در تریبون نماز جمعه‌ی هفته‌ی پیش گفت: «در تریبون نماز جمعه، صحبت‌های من دو محور داشت: هفته‌ی مبارزه با مواد مخدر و ارائه گزارش عملکرد یک ساله‌ی دولت. رسم من این است که در آخر هر سال می‌روم در نماز جمعه و گزارشی از عملکرد یک ساله‌ی حوزه‌ی تحت مدیریتم را ارائه می‌دهم. ما این گزارش عملکرد را هر سال ارائه می‌دادیم و سر زدن به آرشیو نشریات و سایت‌هایی که این گزارش‌ عملکرد‌ها را منعکس می‌کردند، می‌تواند گواه آن باشد.»

فرماندار گراش در مورد زمان ارائه گزارش عملکرد گفت: «امسال اما چون قبل انتخابات بود، ارائه گزارش عملکرد شائبه‌هایی را ایجاد می‌کرد و ممکن بود نوعی جانبداری از رییس‌جمهور تلقی شود و یک عده‌ای بهانه بیاید دستشان برای تخریب مسئولین و دولت. من این کار را نکردم و گذاشتم برای بعد از انتخابات، بعد انتخابات هم ماه رمضان بود و کمتر باید مزاحم مردم می‌شدیم و فرصت نشد تا الان. حق مردم این است که از مسئولین سوال کنند و بدانند در شهرستان چه خبر است و وظیفه مسئولین نیز ارائه گزارش است و این یک چیز طبیعی است. من یکی از عملکردها را گفتم. یک بخش صحبتم عملکرد دولت در سال گذشته در سطح کلان و بخش دیگر عملکرد دولت در سطح شهرستان گراش بود و در بخش سوم چون هفته‌ی مواد مخدر بود، اشاره‌ای به بحث مواد مخدر کردم و تشکری از مردم به خاطر حضورشان در انتخابات.»

از نگاه فرماندار گراش سه عامل در انتقادات انجام شده موثر بوده است: «من فکر می‌کنم دلیل این بازتاب‌های منفی، برداشت ناصحیح از صحبت‌های بنده بود؛ و دلیل دوم این است که متاسفانه یک عده دائم می‌خواهند به دولت همجه داشته باشند؛ و دلیل سوم نیز عدم اطلاع کافی از فعالیت‌های مثبتی است که در دولت صورت گرفته است.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

7 نظر

  1. چرا دولت در کشور و فرماندار در گراش اینقدر مظلومند؟
    وظیفه ارگان های دیگر چیز دیگریست، واقعا ایانباید اتحاد رو دربین مردم گسترش داد؟باید مردم رو تحریک کرد؟
    البته افرین به صبر دولت، خیلیا داره هویتشون نمایان میشه، من نمیفهمیدم کانال گراش بیدار و سایت گراشنما توسط چه کسی اداره میشه که الان معلوم شد، البته شنیده بودم ولی باورم نمیشد.
    ان شاالله خدا به مسئولین ما بصیرت، صبر و توفیق خدمت عنایت کند.

  2. آقای فرودی . کسی که به ارائه گزارش عملکرد شما ایراد نگرفته است .
    مردم گله دارند که چرا بر خلاف نظر رهبر عزیز انقلاب، همچنان ملت را دو قطبی می کنید ؟
    چرا عده ای که به روحانی رای داده اند را منطقی و صلح طلب معرفی می کنید و به افرادی که به کاندیدای دیگر رای داده اند، تهمت جنگ طلبی و غیر منطقی بودن می زنید؟
    و چون اکثریت مردم گراش به روحانی رای نداده اند ، لابد از نظر شما خشونت طلب تر و غیر منطقی تر هستند!
    جناب فرماندار!
    انتخابات تمام شده است . از حال و هوای تبلیغات خارج شوید . لطفا توهین به مردم را کنار بگذارید و کار کنید.
    آن قدر در ایام انتخابات فعالیت کردید که دوباره پست و مقامی به شما بدهند. نگران نباشید

    1. سال ۸۸ طرفداران عقلانیت و قانون و آزادی بیان و … رأی نیاوردند و ۸ ماه مملکت رو به آشوب کشیدن؛
      سال ۹۶ ، ۱۶ میلیون خشونت طلب و چماغ بدست رای نیاوردن ولی آب از آب تکان نخورد!!!!!
      پیدا کنید پرتقال فروش را!!!

  3. سلام و عرض ادب، چه خوب است انسان ها و خصوصا مسوولین جو زده و شخصیت زده نشوند و همانطور که شعار این دولت است به نظر مخالف هم احترام بگذارند.جناب آقای فرودی انتظار میرود با آگاهی از رای و اقبال مردم گراش بیشتر احترام این مردم صبور و ولایی را نگه میداشتید.اینگونه مواضع وحدت شهر را به مخاطره میاندازد هیچ، برازنده یک مسوول هم نیست.در پناه حق

  4. قابل توجه کسانی که نمیخوان قبول کنند که دولت انتخاب شده
    لطفا بخاطر سیاست خودتون گراش رو دو قطبی نکنید
    مردم ارامش میخوان نه سیاست
    گراش از سیاست هیچ خیری بهشون نرسیده جز از بین رفتن اتحاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top