- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

هفته دوم: مسابقات پر گل و بدون تساوی

هفت‌برکه (گریشنا): مسابقات فوتبال باشگاهی گراش تا دو هفته پرگل و بدون تساوی ادامه دارد. در حساس‌ترین بازی این هفته، هلال‌احمر، گراش جوان را شکست داد. هلال‌احمر به همراه پرسپولیس نوین و جوشن تیم‌هایی هستند که امتیاز کامل را کسب کرده‌اند.

جوشن ۴ – شهیدان حسن‌زاده ۱

به گزارش هیات فوتبال گراش، هفته دوم مسابقات فوتبال بزرگسالان یادواره شهید احمد مشتاقی چهارشنبه ۲۱ تیرماه ساعت ۱۰ شب با دیدار دو تیم شهیدان حسن زاده و جوشن در مجموعه ورزشی شهدا آغاز شد.

تیم شهیدان حسن زاده که هفته اول مسابقات قرعه استراحت داشت در اولین دیدار خود به مصاف جوشن رفت. جوشن نتیجه هفته اول را تکرار کرد و با گل‌های علی منصور، احمدرضا سالاری، مجتبی کهندلی و بهنام شیرشمسی ۴ بر ۱ پیروز شد. محمدرضا آذرمینا تک گل شهیدان حسن‌زاده را به ثمر رساند.

این دیدار را حمید محمودزاده، علیرضا عظیمی، هادی افشار و علیرضا ساکنی قضاوت کردن . سرپرستی زمین برعهده‌ی مجید افشار بود. جوشن هفته سوم بازی ندارد و شهیدان حسن‌زاده با پرسپولیس نوین صدر نشین دیدار خواهد کرد .

شاهین ۳ – اتحاد ۲

در دومین دیدار هفته دوم روز پنجشنبه ساعت ۱۹:۱۵ دو تیم قدیمی گراش رودرو هم قرار گرفتند.

شاهین و اتحاد در حالی به مصاف هم می‌رفتند که هر دو تیم بازی اول خود را واگذار کرده بودند. تیم اتحاد با وجود این که از حریف خود پیش افتاد ولی نتوانست نتیجه را حفظ کند و در نهایت این تیم شاهین بود که پیروز دیدار شد. اسماعیل بلبلی از روی نقطه پنالتی، شکرالله ملک‌زاده و اسدالله محمدی برای شاهین و حسین غلامی و علی دیدار هرکدام از روی نقطه پنالتی برای اتحاد گلزنی کردن تا شاهین سه بر دو اتحاد راشکست دهد.

در این بازی هر دو دروازبان به علت مصدومیت تعویض شدند. در شاهین اسحاق فروزش جای خود را به علی صالحی داد و محمدرضا غلامی با حسین کهنسال برای اتحاد تعویض شد.

این بازی چند نکته جالب هم داشت. اسد الله محمدی دومین پنالتی خود را در این دو هفته از حریفان گرفت تا اسماعیل بلبلی برای دومین هفته پیایی از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. شادی پس از گل اسماعیل بلبلی حرکت لالایی بود و او این گل را به محمد جواد آذرایین تقدیم کرد.

حمید واحدی با کمک داوری محمدجواد افشار و احمدرضا محمودی و داور چهارمی احمدغلامی این دیدار را قضاوت کرذ. هفته سوم شاهین با شهدا و اتحاد با هلال احمر  دیدار خواهند کرد

پرسپولیس نوین ۲ – ستاره‌آبی ۱

سومین دیدار هفته دوم ساعت ۲۲ با قضاوت احسان جوکار داور، حمید عبدالی و اسماعیل بلبلی به عنوان کمک داور و جعفر سعیدی داور چهارم و سرپرست زمین خلیل اغواری آغاز شد. پرسپولیس نوین صدر نشین هفته اول به دیدار ستاره آبی رفت . مسلم شکوری و ابوالفضل فتحی برای پرسپولیس نوین و شکرالله آشفته برای ستاره آبی گلزنی کردند. پرسپولیس نوین هفته بعد به دیدار شهیدان حسن‌زاده و ستاره آبی به مصاف انقلاب خواهند رفت.

هلال‌احمر ۳- گراش‌جوان ۰

در حساس‌ترین و پرتماشاگران بازی این هفته جمعه ۲۳ تیرماه دو تیم مدعی هلال‌احمر و گراش‌جوان رودرروی هم ایستادند.

حمید عبدالی به همراه کمک‌های خود مرتضی آشفته و محمدکاظم عابد و داور چهارمی حمید محمودزاده سوت این بازی را نواخت و احمد غلامی سرپرست زمین بود.

گراش جوان که در این فصل با تغییرات زیادی به میدان آمده است به مصاف تیم یک دست و آماده‌ی هلال احمر رفت. هلال‌احمر بعد از قهرمانی در جام رمضان مدعی اصلی کسب جام قهرمانی باشگاه‌های امسال نیز است.

علی غلامی یک و محمدرضا روزبه دوگل برای هلال احمر به ثمر رسانند و این تیم با سه گل گراش‌جوان را شکست داد. محمدرضا با چاپ عکس دخترش زیر پیراهن خود گل‌های خود را به او تقدیم کرد.

در کنار تماشاگرانی که با حضور خود پر تماشاگرترین بازی هفته را رقم زدند، ریس اداره ورزش و جوانان و اعضای هیات فوتبال نیز این بازی را از نزدیک دیدند.

استقلال ۳ – ۰

آخرین بازی هفته دوم را استقلال و انقلاب دو تیم ناکام هفته اول و قهرنشینان جدول برگزار کردند.

شاگردان رضا آذرایین هفته اول از هلال احمر شکست خورده بودند به دیدار تیم استقلالی رفتند که با اضافه کردن شش بازیکن نسبت به بازی اول خود به دنبال جبران شکست سنگین هفته اول بود.

این دیدار حامد بابا احمدی به همراه حمید واحدی، علی مقتدری و جعفر سعیدی قضاوت کردند. نکته جالب در ترکیب تیم انقلاب حضور چهار برادر در ترکیب این تیم بود. عقیل، الیاس، ابراهیم و علی بهزادی چهار برادر عضو تیم انقلاب هستند.

گل‌های استقلال را مهدی نجاتی از روی نقطه پنالتی، جواد جوکاری و مصطفی براهیمی به ثمر رساندند تا شاگردان جعفر شبانی با سه گل تیم انقلاب را شکست دهند.

[1]

جدول تا هفته دوم

در هفته دوم داوران از ۲۷ کارت زرد و دو کارت قرمز از جیب خود بیرون آورده‌اند. تیم‌های پرسپولیس‌نوین و جوشن با شش امتیاز و تفاضل گل ۶+ در صدر جدول حضور دارند. هلال‌ احمر با یک گل کمتر و تفاضل ۵+ سایه به سایه آن‌ها حرکت می‌کند. شهدا هم بدون شکست است و این هفته استراحت داشت. شاهین، استقلال و گراش‌جوان با یک برد و یک باخت در میانه جدول هستند و چهار تیم اتحاد، شهیدان حسن‌زاده، ستاره‌آبی و انقلاب بردی به دست نیاورده‌اند.