بستن

ماجرای مسکن مهر: سرقت یا ورود غیر مجاز؟

هفت‌برکه (گریشنا): صبح تابستانی اهالی مسکن مهر با تعقیب و گریز یک متهم، پلیسی شد.

یکی از ساکنین مسکن مهر، صبح یکشنبه ۲۵ تیرماه ۱۳۹۶، تردد یک فرد مشکوک را به نیروی انتظامی گزارش داد. پس از حضور به موقع نیروهای انتظامی و شلیک چند گلوله در تعقیب و گریز با این مظنون، متهم دستگیر شد. در جریان این شلیک‌ها کسی آسیبی ندید.

بعد از انتشار خبر در شبکه‌های اجتماعی، خبرنگار گریشنا در تماس تلفنی با پلیس ۱۱۰ موفق شد با یکی از نیروهای فرماندهی انتظامی، جزییات بیشتری از این حادثه را دریافت کند.

این منبع موثق با تایید دستگیری متهم گفت: «صبح امروز بعد از گزارش یکی از ساکنین محل، نیروهای انتظامی بلافاصله به مسکن مهر رفتند. با پا به فرار گذاشتن فرد متهم، عملیات تعقیب و گریز شروع شد که خوشبختانه مظنون دستگیر شد و در حال حاضر  نیز در بازداشت است. این فرد برای مبری کردن خود از اتهام سرقت، در بازجویی ادعای استعمال مشروبات الکلی کرد که بر اساس تست انجام شده‌ و جواب آزمایش منفی، ادعای او در زمینه‌ی مصرف مسکر رد شد.»

مامور نیروی انتظامی شهرستان گراش در ادامه می‌گوید: «فرد حدود بیست و پنج سال سن دارد و ساکن همان منطقه مسکن مهر است. بر اساس تحقیقات میدانی که انجام دادیم، پیش از این چند خانم خانه‌دار نیز او را در محل مشاهده کرده و به او مشکوک شده بودند. هرچند فرد مظنون بازداشت‌شده را ندیده بودند، اما مشخصات و نشانه‌های درستی از او ارائه می‌دادند.»

او در پایان می‌گوید: «متهم تا طی کردن روال قانونی و تعیین تکلیف این پرونده بازداشت است.»

برای مشخص شدن وضعیت متهم باید در انتظار بررسی دقیق‌تر و حکم دادگاه ماند.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

5 نظر

  1. من امروز دادگاه بودم اصلا این متهمو که گرفته بودن دزد نبود کسی هم شاکی نداشت تیر اندازی میکنن دستپاچه میشه فرار میکنه بعد هم […] الان هم حکم ازادیشو قاضی صادر کرد اگر کسی به کسی مشکوک شد که نباید باتیراندازی و کتک به جونش بیفتن

  2. با سلام و خسته نباشید خدمت عزیزان نیروی انتظامی باستحضار میرساند اگر شخص دستگیر شده ساکن مسکن مهر است ایشان معتاد و بیمار و است بارها به وی تذکر داده شد ه است و متاسفانه روانی و الکلی است بخاطر قیافه ای که در اتر اعتیاد و فقر و بدبختی و پوشش وی خیلیها از او میترسند و برادران پایگاه مقاومت بر اساس وظیفه شرعی تذکرات زیادی داده اند در حالت طبیعی و حتی غیر عادی هم خوشبختانه تاکنون آسیبی و یا زیان مالی به اهالی وارد نکرده است ولی هر کسی او را ببند احساس رعب و وحشت میکند لذا وی نیاز به نگهداری در کمپ و معالجه دارد و باید او را نجات داد و به یک زندگی سالم برگردد. او بعد از مرگ مادرش بیشتر حالت روانی پیدا کرده استالان بیمار است و باید درمان شود چنانچه هزینه ای برای نجات این شخص لازم باشد بعضی از خیرین و اهالی مسکن مهر تامین خو اهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 نظر
scroll to top