بستن

چمن مصنوعی زیر پای ورزشکاران فداغ و خلیلی

گریشنا (هفت‌برکه): فرماندار شهرستان گراش، کلنگ ساخت زمین چمن مصنوعی فداغ و خلیلی را با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به زمین زد. فرودی ابراز امیدواری کرد این پروژه در هفته دولت افتتاح شود.

به گزارش دفتر فرماندار؛ اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش از کلنگ‌زنی ساخت دو زمین چمن مصنوعی در دهستان‌های فداغ و خلیلی، از توابع بخش مرکزی شهرستان، خبر داد و افزود: «در ادامه خدمات دولت تدبیر و امید، عملیات ساخت دو زمین چمن مصنوعی فوتسال در دهستان‌های فداغ و خلیلی با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان و در ابعاد ۲۵ در ۴۵ متر آغاز شد.»

 

اصغر فرودی با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای شهرستان گراش توسعه می‌یابد، اظهار داشت: «توسعه ورزش و فضاهای ورزشی در شهرستان، به‌ویژه در سطح روستاها، به صورت جدی و با نگاه خاصِ ایجاد شور و نشاط و شادابی و سلامت مردم دنبال می‌شود.» او با تاکید بر اینکه کمبود فضا و امکانات ورزشی، حلقه‌ی مفقوده‌ی غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در روستاهاست، افزود: «به حمد الله سیاست دولت تدبیر و امید در مناطق محروم، توسعه و ارائه خدمات به اقشار مردم است. در این راستا در دولت یازدهم توفیقات خوبی در شهرستان حاصل شده است و ما تلاش کردیم نیازها و کمبودها در بخش‌های مختلف را یکی پس از دیگری با تامین اعتبارات دولتی شناسایی و رفع کنیم.‌» او همچنین تاکید کرد: «استعداد جوانان ورزشکار در روستاها شناخته و مورد حمایت هیات‌های ورزشی قرار گیرند.»

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان گراش با اشاره به افزایش اعتبارات شهرستان در سال جاری گفت: «بودجه امسال نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی دارد و ما امیدواریم با جذب صد درصد اعتبارات بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم و طرح‌های دیگری برای توسعه همه‌جانبه شهرستان برنامه‌ریزی و پیگیری کنیم.» فرماندار خاطرنشان ساخت: «رئیس جمهور در دولت جدید مبنا و اولویت خود را توسعه و پیشرفت مناطق محروم خواهد گذاشت و دولت دوازدهم دولت کار و تلاش مضاعف است.‌»

عبدالله فضلی، بخشدار مرکزی شهرستان گراش، به اهمیت ورزش در سلامت و شادابی جامعه اشاره کرد و افزود: «ورزش کردن سهم بسزایی در سلامت افراد و کاهش ناهنجاری‌های جامعه دارد و در این جهت، توسعه فضای ورزشی در روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است.»

احمد حسن‌نژاد، رئیس اداره ورزش و جوانان گراش، درباره مشخصات فنی این مجموعه گفت: «این طرح ورزشی شامل زیرسازی، فنس‌کشی و روشنایی و نصب چمن مصنوعی است. امیدواریم با توجه به تعهد پیمانکار اداره کل ورزش و جوانان فارس، این دو مجموعه تا دو ماه دیگر در هفته دولت به بهره‌برداری برسد.»

در حال حاضر دو زمین چمن مصنوعی در شهر گراش وجود دارد: زمین چمن مصنوعی اداره آموزش و پرورش و زمین چمن مصنوعی شهرداری. با بهره‌برداری از این دو زمین چمن در روستاهای فداغ و خلیلی، تعداد زمین‌های چمن مصنوعی فوتسال در شهرستان گراش به عدد چهار می‌رسد. فرماندار گراش در دیدار با کامیاب، مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس، نیز خواستار ساخت زمین چمن مصنوعی فوتبال در مجموعه ورزشی محبی شد، و قول مساعدت دریافت کرد.

خبرنگار همکار هفت‌برکه از سال ۱۳۸۶ کارشناس روابط عمومی فرمانداری گراش

3 نظر

  1. احسنت به آقاى فرودى فرماندار گراش
    امیدواریم طبق گفته هایتان ٢ ماه بیشتر طول نکشه و زودتر به بهره بردارى برسه.
    با تشکر فراوان از مسولین

  2. از تلاشها مسئولین شهرستان و رئیس اداره ورزش و جوانان که آرزوی ما را برآورده کردند ممنون هستیم نشان لیاقت و شجاعت برای این دو مسوول وظیفه دوست خدا خیرتان دهد

  3. خبر خوشحال کننده ا ی بود که روستاههای محروم شهرستان هم با همت و تلاش نیروهای ارزشی و بومی دارای امکانات بروز باشند من به عنوان یک ورزش درست از استاد حسن نژاد مرد زحمتکش ورزش گراش سپاسگذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top