بستن

فخری استعفا داد، انجمن نمایش به کما رفت

گریشنا (هفت‌برکه): با استعفای علی فخری یک بار دیگر انجمن نمایش گراش که از پنج ماه پیش احیا شده بود به کما رفت.

عصر پنجشنبه ۲۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۵،انتخابات شورای سیاست‌گذاری هنرهای نمایشی در گراش برگزار شد و بعد از دو سال اختلاف درونی، برای پایان رکود، علی فخری سکان این انجمن را بر عهده گرفت. (خبر در گریشنا) ۲۳ تیرماه ۱۳۹۶ علی فخری در یادداشتی واتساپی استعفا خود را از ریاست انجمن نمایش گراش اعلام کرد. این امید وجود داشت که این استعفا موقتی باشد و علی فخری دوباره به انجمن برگردد. ۸ مردادماه در تماس خبرنگار هفت‌برکه فخری همچنان بر کناره‌گیری خود تاکید داشت.

علی فخری عدم همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش را دلیل استعفا خود اعلام کرد: «به خاطر عدم همکاری‌های لازم اداره‌ی فرهنگ و ارشاد شهرستان گراش بنده از سمت خود کناره گیری کردم. استعفای خودم را برای آقای وامق رییس انجمن نمایش استان ارسال کرده‌ام.»

عبدالمهدی آیینه‌افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش در مورد استعفای فخری می‌گوید: «برای تمرین گروه نمایش، آقای فخری به دنبال سالن یکی از مدارس بود و در این مورد تا حد امکان از طرف اداره همکاری شده است.»

آیینه‌افروز در مورد سرنوشت انجمن نمایش می‌گوید: «هنوز استعفای آقای فخری به دست ما نرسیده است. انتخابات انجمن سال گذشته برگزار شده است و اگر آقای فخری استعفا بدهند طبق روال نفر بعدی به استان معرفی می‌شود.»

فخری در تشریح فعالیت‌های پنج ماهه خود نوشته است: «تشکیل هیات بازخوان و بازبین، شرکت در جلسات مجمع عموم انجمن نمایش استان توسط رییس انجمن،
تشکیل کمیته‌ی سیاست‌گذاری انجمن نمایش، برگزاری برنامه تماشا، تشکیل دو گروه نمایشی از طرف انجمن نمایش و دعوت از ساتاد برای تدریس و البته اجرای نمایش غول جنگل سبز مهمترین فعالیت‌های انجمن در این مدت بوده است.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. تازه گراش با به روی صحنه رفتن کار های قوی علی فخری جون گرفته بود.
    باید اداره فرهنگ و ارشاد آقای هنر گراش رو برگردونن به صحنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top