- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

فرمانداری پیگیر شکایت‌های مردم از ادارات

هفت برکه (گریشنا): اگر از کارمند یا رییس اداره‌ای گله یا شکایتی دارید به مرکز رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان دولت در فرمانداری بروید تا به شکایت شما رسیدگی شود. برای به نتیجه رسیدن شکایت حتما دلایل و مستندات کافی داشته باشید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری: فرمانداری شهرستان گراش در راستای اجرای بند ۳ دستورالعمل صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان و طرح تکریم ارباب رجوع، مرکز رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان دولت را در محل فرمانداری راه‌اندازی کرده است.

یک اتاق در طبقه هم‌کف فرمانداری و یک اتاق در طبقه اول برای رسیدگی به شکایات مردم از تخلفات اداری در نظر گرفته شده است.مسلم برزگران و سید محمد‌حسن موسوی مسئولیت این مرکز را برعهده دارند. هر چند برای رسیدگی به شکایات در زمینه‌های مختلف این دو نفر همکارانی خواهند داشت.

شهروندان می‌توانند برای گزارش شکایات خود از دستگاه‌های اجرایی و یا کارکنان آن هر روز در ساعت اداری به صورت حضوری به فرمانداری مراجعه و دلایل و مستندات خود را ارایه کنند تا مرکز رسیدگی به تخلفات،موضوع را بررسی و نتیجه را به شخص شاکی اعلام کند.

اطلاعات فرد شاکی نزد فرمانداری محفوظ خواهد ماند.

شکایات و درخواست‌هایی از قبیل کیفیت بد نان در نانوایی‌ها، گران‌فروشی در مغازه‌ها، آسفالت نکردن کوچه‌ها و… در حیطه‌ی کاری این مرکز نیست و بررسی آن به شهرداری و اصناف مربوط می‌شود. این مرکز تنها مختص به رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و روسا ادارات است.

[1]