- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

اسامی برندگان جشنواره‌های رضوی گراش اعلام شد

هفت برکه(گریشنا): در پایان سومین همایش هشتمین آفتاب گراش برندگان مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی این همایش معرفی شد

سومین همایش بعد پنج شبانه‌روز، دیشب ۱۳ مردادماه در حسینیه ابوالفضل (ع) به پایان رسید. اسامی برندگان شش جشنواره «کتابخوانی رضوی»، «بدمینتون رضوی»، «خوشنویسی رضوی»، «داستان نویسی رضوی»، جشنواره ورزشی «مادر و دختر» و سومین جشنواره نقاشی «رنگ حرم»  دیشب در در مراسم اختتامیه اعلام شد.

برگزیدگان این جشنواره‌های می‌توانند هدایای خود را با مراجعه به دفتر همایش هشتمین آفتاب واقع در خیابان امام، نزدیک سه راه درمانگاه، ساختمان جابری، موسسه هفت‌برکه دریافت کنند.

تصویر کودکان از امام رضا(ع)

به گزارش روابط عمومی سومین همایش هشتمین آفتاب، سومین جشنواره نقاشی «رنگ حرم» یازدهم مرداد ماه ۹۶ در دو رده سنی ۴ تا ۸ سال و ۸ تا ۱۲ سال در سومین روز همایش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش و انجمن هنرهای تجسمی ساعت ۱۹ در حسینیه ابوالفضل (ع) برگزار شد.

بر اساس داوری انجام شده مبینا حسنی و زینب خاتون شیروان در رده سنی ۴ تا ۷ سال به عنوان نفر اول و دوم انتخاب شدند. در رده سنی ۸ تا ۱۲ سال نیز حدیث رنجبر و حسین عباسپور به ترتیب به عنوان نفر اول ودوم این مسابقات برگزیده شدند.

داوری مسابقه نقاشی بر مبنای خلاقیت، قدرت در رنگ‌گذاری، ترکیب رنگ، قدرت در اجرا خطوط و طراحی، ترکیب کل اثر و در نظر داشتن شرایط سنی انجام شد.

[1]

دیری‌ها قهرمانان مسابقات بدمینتون

اولین جشنواره بدمینتون رضوی در بخش انفرادی صبح چهارشنبه یازدهم مردادماه ۹۶ با حضور شرکت‌کنندگانی از شهرهای اشکنان، گراش، لار، گناوه، جهرم، فیروزآباد، گله‌دار و دیر در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در سومین روز از همایش هشتمین آفتاب برگزار شد.

در رده سنی نونهالان مهراوه فخرایی از دیر به مقام اول، کیمیا قلیج‌خانی از جهرم به مقام دوم و  غزل نجاتی از جهرم و معصومه عارفی از دیر به مقام سوم مشترک رسیدند.

دررده نوجوانان یاسمین فخرایی از دیر  به مقام اول، زینب عبدالله نژاد از دیر به مقام دوم، درنا ابراهیمی از دیر و زینب عابدی از گناوه به ترتیب به مقام مشترک سوم دست یافتند.

در بخش بزرگسالان سیما کمالی و  فاطمه بردستانی از دیر به ترتیب به مقام‌های اول و دوم و علیه زارعی از دیر و معصومه ثقفیان از گناه مقام سوم مشترک این مسابقات را کسب کردند.

روز سه شنبه دهم مردادماه ۹۶ساعت ۱۸ اولین جشنواره ورزشی بدمینتون «مادر و دختر» در سالن ورزشی شهدا گراش برگزار شد که فاطمه محمدپور و سمیه پورشمسی در بخش دوبل مقام اول را کسب کردند.

[2]

جشنواره کتابخوانی رضوی

اولین جشنواره کتابخوانی رضوی سه شنبه دهم مردادماه ۹۶ در دومین روز از همایش هشتمین آفتاب۳ در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار شد.

حدیث رنجبر در رده سنی کودک، یوسف خورشیدی در رده سنی نوجوان و صدرالله حسنی در رده سنی بزرگسال مقام‌های برتر را به دست آوردند.

[3]

جشنواره داستان نویسی رضوی

جشتواره داستان‌نویسی رضوی با همکاری انجمن شاعران و نویسندگان گراش برگزار شد. در این مسابقه نویسندگان داستان‌هایی را بر اساس متن سه حدیث نوشتند. صاحبه سادات زیارتی از گراش با ۹ سال سن توانست مقام اول اول این بخش را از آن خود کند.

جشنواره خوشنویسی رضوی

در بخش جشنواره «خوشنویسی رضوی» طبق نظر مدیر اجرایی و کمیته داوران، آثار ارسالی به حد نصاب نرسیده بود و مرحله امتیاز دهی و داوری انجام نشد و در پایان به تمام شرکت کنندگان به رسم یادبود لوح سپاس اهدا شد.