- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

هفته پنجم: هر بازی پنج گل

هفت‌برکه (گریشنا): پرگل‌ترین هفته فوتبال باشگاه‌های گراش با ثمر رسیدن ۲۶ گل در ۵ بازی به پایان رسید. هلال‌احمر و جوشن اسب خود را برای قهرمانی زین کرده‌اند و رقابت این دو تیم در هفته دهم حساس‌ترین بازی برای تعیین قهرمان مسابقات است.

هلال‌احمر ۲- شاهین صفر
شاهین ده نفره اسیر جوانان سرخ‌پوش

به گزارش هیات فوتبال گراش اولین بازی هفته پنجم دومین دوره مسابقات فوتبال بزرگسالان جام شهید احمد مشتاقی روز چهارشنبه یازدهم مرداد در ورزشگاه شهدا بین دو تیم هلال احمر و شاهین برگزار شد.

هلال احمر صدرنشین مسابقات به مصاف شاهینی رفت که با مصدومیت چند بازیکن اصلی خود دست به گریبان بود. علی صالحی مربی جوان شاهین با اضافه کردن پنج بازیکن جدید به ترکیب اصلی خود این دیدار را آغاز کرد. بازی در نیمه اول بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم اخراج زود هنگام اسحاق آذرآیین بازیکن شاهین این تیم را ده نفره کرد. جوانان هلال احمر از چند موقعیت گلزنی خود صاحب دو گل شدند. ابراهیم کامیاب هر دو گل سرخپوشان را به ثمر رساند.

مجید افشار داور .محمدجواد افشار و مرتضی آشفته کمک داور و محمدکاظم عابد داور چهارم و فاضل آشفته سرپرست این دیدار بودند. هلال‌احمر هفته بعد استراحت می‌کند و  شاهین به مصاف استقلال می‌رود.

جوشن ۷ – انقلاب ۱
انقلاب زیر رگبار جوشن

دومین دیدار هفته پنجم روز پنجشنبه را ساعت ۱۹:۰۵ انقلاب و جوشن با قضاوت حمید محمودزاده، هادی افشار، حامد بابااحمدی و جعفر سعیدی برگزار کردند. شکر الله آشفته سرپرست این دیدار بود

نیمه اول حملات جوشن با مقاومت تیم انقلاب روبه‌رو شد و حاصل آن تک گل محمد صادقی برای جوشن بود. با شروع نیمه دوم تیم جوشن توانست به خوبی از موقعیت‌های خود استفاده کند و با گل‌های محمد محسن‌زاده، بهنام شیرشمسی، دو گل محمد صادقی، محمد امین فرجی و مجتبی شیرشمسی به یک برد پرگل برسد. سعید بلاغی تک گل انقلاب را به ثمر رساند. جوشن با هفت گل تیم انقلاب را گلباران کند و پر گل ترین بازی این دوره از مسابقات را تا هفته پنجم رقم زد.

جوشن در هفته ششم در حساس‌ترین بازی هفته به مصاف گراش جوان می‌رود و انقلاب با پرسپولیس نوین دیدار خواهد کرد.

شهدا ۴- استقلال ۱
شهدا انتقام سرخ‌ها را از آبی‌ها گرفت

سومین دیدار این هفته را شهدا و استقلال برگزار کردند. تیم شهدا که به دلیل محرومیت، مربی خود احسان جوکار را در اختیار نداشت به مصاف استقلال رفت.

سید مصطفی موسوی و علیرضا عظیمی با دوگل تیم شهدا را پیش انداختند. با مصدومیت دو دفاع استقلال مهدی نجاتی و علی راجی دو تعویض اجباری برای استقلال رخ داد. ذکریا عظیمی و رضا خوشبخت دو گل دیگر تیم شهدا را در برابر تک گل مصطفی براهیمی برای استقلال به ثمر رساند. در نهایت شهدا چهار بر یک استقلال را از پیش رو برداشت.

علیرضا ساکنی به همراه محمدکاظم عابد و مهدی آذرافروزی و هادی افشار سوت زد. مجید افشار سرپرست این دیدار بود. هفته بعد استقلال با شاهین دیدار می‌کند و شهدا به مصاف ستاره آبی خواهد رفت.

 

شهیدان حسن‌زاده ۳- گراش‌جوان ۳
زردها از کورس قهرمانی جاماندند

جمعه سیزدهم مردادماه حامد بابا احمدی به همراه مهدی آذرافروزی و اسماعیل بلبلی و داور چهارم احمدرضا محمودی و سرپرست مسابقه عبدالرضا حسین پور دیدار گراش جوان و شهیدان حسن زاده را قضاوت کردند.

علی ریسی و خلیل اسمعیلی با دو گل گراش جوان را از حریف خود پیش انداختند ولی این پایان کار نبود سعید چترآبگون، گل به خودی مدافع گراش جوان و گل فاضل جعفری شهیدان حسن‌زاده را پیش انداخت. در اواخر بازی سعید پورشمسی با گلزنی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا این دیدار با نتیجه سه بر سه به پایان برسد.

گراش‌جوان با این تساوی از تیم‌های بدون شکست هلال‌احمر و جوشن عقب‌تر افتاد.

اتحاد ۴- ستاره‌آبی ۱
دومین برد پرگل اتحاد

آخرین دیدار هفته پنجم بین دو تیم اتحاد و ستاره‌آبی با قضاوت تیم داوری علیرضا عظیمی، عبدالرضا حسین‌پور، جعفرسعیدی و محمدکاظم عابد برگزار شد. رضا آذرایین به عنوان سرپرست این دیدار حضور داشت.

تیم اتحاد که این روزها بخود آماده و ترکیب خود را شناخته است به مصاف تیم ستاره‌آبی رفت که هنوز نتوانسته در این پنج هفته طمع برد را بچشد. علی دیدار یک گل و  مختار چوبین سه گل برای اتحاد زدند تاتک گل مسعود محمدی برای ستاره آبی بی ثمر شود. اتحاد برد چهار بر یک هفته قبل خود در برابر استقلال را تکرار کرد و خود را به میانه جدول رساند.

رقابت جوشن و اتحاد برای آقای گلی

جشنواره گل هفته پنجم به پایان رسید تا مدعیان آقای گلی نیز از فرصت استفاده کنند. در جدول گلزنان بهنام شیرشمسی از جوشن با پنج گل صدرنشین است. پشت سر او سه بازیکن چهار گله قرار دارند. محمد صادقی از جوشن، مختار چوبین از اتحاد و علی دیدار از اتحاد چهار گله‌های این بازی‌ها هستند.

دیگر خبر این هفته فوتبال گراش استعفای مهدی موغلی از کمیته قراردادهای هیات فوتبال بود. موغلی در پی اختلاف بین هیات فوتبال و باشگاه هلال‌احمر از سمت خود کناره‌گیری کرد.

[1]