- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

درخشش آینده‌سازان فوتبال گراش در خور

هفت برکه(گریشنا):  تیم‌های گراش جوان و مدرسه فوتبال خلیج فارس، نمایندگان فوتبال رده‌های پایه گراش با کسب دو عنوان قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک عنوان سومی در فستیوال بزرگ خور به کار خود پایان دادند.

به گزارش هفت برکه، مسابقات فستیوال رده‌های پایه لارستان و گراش بین ۶۰ تیم و در شش رده‌ی سنی از ۷  تا ۱۸سال بیست و هشتم تیرماه ۹۶ در زمین چمن استادیوم فتحعلی آل خواجه خور در پنج زمین مجزا آغاز شد. در این مسابقات بیش از ۱۳۰ بازی در ۲۱ روز با حضور بیش از هزار بازیکن و کادر فنی برگزار شد.

در این مسابقات شش رده سنی زیر ۹ سال، زیر ۱۱ سال، زیر ۱۳ سال، زیر ۱۴ سال، زیر ۱۶ سال و زیر ۱۹ سال رده‌های سنی بودند که در این مسابقات شرکتد کردند.

تیم گراش جوان در دو رده سنی نوجوانان و جوانان و تیم خلیج فارس گراش در دو رده سنی زیر ۱۳ سال و زیر ۱۴ سال در این مسابقات حاضر شد که تیم جوانان گراش‌جوان و تیم زیر ۱۴ سال خلیج فارس به مقام قهرمانی فستیوال بزرگ خور دست یافتتد.

تیم نوجوانان گراش جوان و تیم خلیج فارس در رده سنی زیر ۱۳ سال به ترتیب مقام دوم و مقام سوم مشترک این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

محسن افشار سرمربی و ابوذر عباسی سرپرست تیم‌های پایه گراش جوان و مدرسه فوتبال خلیج فارس گراش است.

گزارش تصویری از این مسابقات را با عکاسی مجید افشار با هم می‌بینیم. جشن قهرمانی تیم‌های برتر دیروز چهارشنبه ۱۸ مردادماه در خور برگزار شد.

[1]