بستن

دست‌به‌گوشی‌ها: مجموعه عکسی متفاوت از روز خبرنگار

هفت‌برکه (گریشنا): خبرنگارها را بیشتر با صفت «قلم‌به‌دست» می‌شناسند. اما تغییرات فناوری باعث شده است که دیگر این صفت مصداقی نداشته باشد. خبرنگارها هم مانند بسیاری از مردم، بیشتر وقت‌ها سرشان توی گوشی تلفن همراه است، حتی اگر در جلسه تجلیل از خبرنگاران باشد.

مجید افشار در جلسه امسال روز خبرنگار (خبر در گریشنا) همکاران خود را در حالت «دست‌به‌گوشی» شکار کرده است. این گزارش تصویری متفاوت را ببینید.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

2 نظر

  1. اینها که به وات ساپ بازی مشغولند پس کی داره به حرف فرماندار گوش میده نکنه دارن هم زمان خبر مخابره می کنند خوبه که خبرنگارند و به هر بهانه ای از مسوولین انتقاد می کنند یک سوزن بخودتون بزنین یک جوالدوز به دیگران ادب ایجاب می کند در جلسات رسمی از فضای مجازی بیرون بیایین بدبخت مهدی ایینه افروز که این همه هزینه کرده برای این جلسه ی وات ساب بازی شده اقا مهدی این تصاویر را داشته باشید دفعه دیگه از من دعوت کنید قول می دهم نه خمیازه بکشم و نه با موبایل بازی کنم به جان عزیزیت راست میگم

  2. سلام قولامن رب رحیم
    جای تاسف دارد درسالی که به اشتغال واقتصادمقاومتی تاکید شده است واینهمه رهبرخواهش وتمنا می کنند که جنس داخلی استفاده کنید وهمچنین درسطح شهرگراش بخصوص محدوده فلکه بیمارستان چندین بنرتبلیغ جنس ایرانی وحمایت ازکارگر ایرانی وجود دارد حال می بینیم دولت که یکی از موظف ترین قشری است که به شعارسال باید پایبند باشد از ظرف خارجی (بشقاب آرکوپال فرانسه وامارات گل رمانتیک )استفاده کرده است که اگر این بشقاب ایرانی ولی طرح خارجی است حرفموپس می گیرم.
    همیشه موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top