- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

«عطاریان» رییس اداره گاز گراش شد

هفت برکه(گریشنا): محمد علی عطاریان به عنوان رئیس اداره گاز گراش منصوب شد.

به گزارش کانال خبری رخداد گراش، محمدعلی عطاریان هفدهم مردادماه ۹۶ در جلسه تقدیر از خبرنگاران شهرستان گراش که در فرمانداری برگزار شد از سوی اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش به عنوان رییس جدید اداره گاز شهرستان معرفی شد.

عطاریان دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک و متولد شیراز است.  او چهارمین رئیس اداره گاز گراش است و پیش از این رئیس تعمیرات گاز لامرد بوده و سابقه ده ساله در شرکت ملی گاز استان فارس دارد.

بهمن ماه سال گذشته میلاد احمدی ملایری رئیس سابق اداره گاز گراش به عنوان مسول دفتر و دبیر هیات مدیره شرکت گاز استان فارس معرفی شد و تا به امروز اداره گاز گراش با سرپرستی اداره می‌شد.(خبر در گریشنا) [1]

احمدی چهار سال در گراش سکان اداره گاز این شهرستان بر عهده داشت. محمد سعید رازقی، علی خندان و احمدی مدیران سابق اداره گاز گراش بودند.

محمدعلی عطاریان در گفتگو  با شیدا شرقی خبرنگار هفت برکه گاز رسانی به مجموعه روستای بخش مرکزی و ارد را از اولویت‌های کار خود دانست و گفت: «برنامه گاز رسانی به مجموعه روستای بخش مرکزی و ارد، اجرای شبکه روستایی بخش مرکزی، وصل گاز به ارد از کارهایی است که بزودی انجام می‌شود. در ارد پیگیر مراحل نصب علمک هستیم. به حمدالله در شبکه داخلی خود شهر گراش بیش از ۹۵ درصد کار انجام شده است و با اتمام کار پیمانکار پوشش گاز گراش به ۹۸ درصد می‌رسد.»

[2]