بستن

هفته ششم: صفر-صفر به نفع هلال‌احمر

هفت‌برکه (گریشنا): برق مساله اصلی هفته ششم فوتبال گراش بود، به خاطر برق بازی‌ها زودتر شروع شد و به خاطر قطع برق یک بازی نیمه تمام ماند و یک بازی به تعویق افتاد. در نهایت هلال‌احمر غایب این هفته خوشحال‌تر از بقیه تیم‌ها در صدر ماند.

پرسپولیس‌نوین ۳- انقلاب ۰
شکستی دیگر در کارنامه انقلاب

به گزارش هیات فوتبال گراش هفته ششم دومین دوره مسابقات فوتبال بزرگسالان یادواره شهید احمد مشتاقی روز چهارشنبه هجدهم مردادماه بین دو تیم پرسپولیس‌نوین و انقلاب با قضاوت حمید واحدی . مهدی آذرافروزی و محمدکاظم و عبدالرضا حسین پور به سرپرستی مجید افشار برگزار شد.

مجید فتحی، ابراهیم فیلی و حسین عباسی گل‌های پرسپولیس نوین را به ثمر رسانند تا این تیم با نتیجه سه بر صفر از سد حریف خود انقلاب بگذرد. هفته هفتم پرسپولیس نوین با گراش جوان دیدار می‌کند و انقلاب استراحت خواهد کرد. انقلاب یکی از دو تیم بدون برد این دوره رقابت‌هاست.

شاهین ۴- استقلال ۱
یک بازی در دو روز

باتوجه به هزینه بالای برق ورزشگاه بازی‌های هفته ششم یک ساعت زودتر یعنی ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شد. پنجشنبه نوزدهم مردادماه دومین بازی هفته ششم را استقلال و شاهین برگزار کردند.

حمید محمودزاده به کمک‌های حامد بابا احمدی و محمد جواد افشار و داور چهارمی علیرضا عظیمی تیم داوری این بازی بودند. محمد افلاکی‌نیا با گلزنی خود تیم شاهین را پیش انداخت، سپس مصطفی براهیمی با گلزنی برای استقلال کار را به تساوی کشاند با شروع نیمه دوم و با گذشت تنها پنج دقیقه از زمان بازی، به دلیل نقص فنی در یکی از دکل‌های نورافکن ورزشگاه داور مسابقه بازی را به صورت تعلیق در آوردند. انداختن ته سیگار باعث آتش‌سوزی در علف‌های خشک مجاور زمین و سوختن کابل برق‌رسانی شده بود.

ادامه از همان دقیقه ۵۰ به روز جمعه منتقل شد. ساعت ۱۹ ادامه‌ی بازی تعلیق شده با سوت محمودزاده شروع شد که تیم شاهین توانست با گل‌های حامد معصومی و دو گل محمدجواد آذرایین از روی نقطه پنالتی نیمه دوم روز جمعه را با سه گل به پایان برساند. در نهایت تیم شاهین توانست با نتیجه چهار بر یک استقلال را شکست دهد.

شاهین هفته بعد با ستاره آبی دیدار می‌کند و استقلال به مصاف هلال احمر خواهند رفت.

شهدا ۴- ستاره‌آبی صفر
روزهای بی‌فروغ ستاره‌ی آبی

سومین دیدار هفته هفتم روز جمعه بیستم مرداد ماه ساعت ۲۰ برگزار شد. حمید واحدی به همراه محمدکاظم عابد و اسماعیل بلبلی و عبدالرضا حسین پور سوت این دیدار را نواخت. رضا آذرایین سرپرستی این دیدار را برعهده داشت. هتریک ذکریا عظیمی و تک گل سید مصطفی موسوی باعث شد شهدا با نتیجه چهار بر صفر ستاره‌آبی را بدرقه کند و همچنان تیم ریشه‌دار ستاره آبی بدون برد در انتهای جدول مسابقات باقی بماند.

شهدا با این برد در انتهای بازی‌های این هفته در رده سوم قرار گرفت و هنوز امیدوار به لغزش رقیبان است.

شهیدان حسن‌زاده ۴ – اتحاد ۱
اتحاد این بار  ۴-۱ باخت

سبزپوشان شهیدان حسن زاده با آبی‌پوشان اتحاد روز جمعه ساعت ۲۲ چهارمین دیدار هفته ششم را برگزار کردند.

سعید چترابگوان و محمدرضا آذرمینا هرکدام دو گل برای شهیدان حسن زاده زدند تا تک گل مختار چوبین راه به جایی نبرد. اتحاد که در دو هفته گذشته با دو برد ۴-۱ خود را در جدول بالا کشیده بود، این هفته در نبرد میانه جدول با همان نتیجه مغلوب شهیدان حسن‌زاده شد.

مجید افشار داور، مهدی آذرافروزی و علی مقتدری کمک داور، محمدکاظم عابد داور چهارم و عبدالرضا حسین‌پور سرپرست زمین در این دیدار بودند. هفته بعد شهیدان حسن‌زاده با شهدا و اتحاد با جوشن دیدار خواهند کرد.

جوشن ۰ – گراش‌جوان ۰
پربرخورد و بی‌نتیجه

حساس‌ترین بازی این هفته که قرار بود پنجشنبه برگزار شود به دلیل نقص فنی یکی از نورافکن‌های ورزشگاه به روز شنبه منتقل شد. این بازی ساعت ۲۱ با قضاوت کوبل داوری عبدالحمید عبدالی، محمدکاظم عابد، مرتضی آشفته و حمیدرضا واحدی برگزار شد. سرپرستی این دیدار برعهده عبدالرضا حسین پور بود.

اولین تساوی بدون گل این مسابقات را دو تیم مدعی گراش جوان و جوشن رقم زدند. بازی پر برخورد دو تیم با مصدمیت شدید دروازبان تیم گراش‌جوان علیرضا قنبرپور و مصدومیت مهاجم تیم جوشن بهنام شیرشمسی از ناحیه زانو همراه بود. قنبرپور به دلیل شدت جراحت و شکستگی از ناحیه سر در میانه بازی با آمبولانس روانه بیمارستان شد.

تقدیر از بازیکن پیشکسوت

کمیته اجرایی مسابقات از این هفته در نظر دارد از برخی پیشکسوتان فوتبال گراش تقدیر کند. در این هفته هدیه‌ای به رسم یادبود از طرف کمیته اجرایی هیات فوتبال و موسسه خیریه شباب البرکه توسط عباس سپهر عضو کمیته قضایی و رضا آذرایین و هادی هادی پور به مصطفی براهیمی بازیکن استقلال گراش اهدا شد.

عبدالرضا حسین‌پور در متنی برای براهیمی نوشته است: شاید کمتر کسی باشد که بازی زیبای شما را در تیم شاهین به یاد نداشته باشد وقتی در زمین در تکاپو بودی و برای گل زدن بی‌تابی می‌کردی. آنقدر شادی‌های پس از گلت برایمان شیرین بود که وقتی فاصله گرفتی دلمان برایت روز به روز تنگ و تنگ‌تر می‌شد. مصطفی جان شما با روحیه جنگندگی‌ات نشان دادی، شهامت همیشه فریاد زدن نیست گاهی صدای آرامی‌ست که می‌گوید «فردا دوباره تلاش خواهم کرد»

جناب آقای مصطفی براهیمی بازیکن تیم استقلال گراش بدینوسیله برخود لازم دانستیم برگشتت به میادین آنهم با گلزنی برای تیمت استقلال جشن بگیریم و به ما ثابت کردی زمین خوردن مهم نیست، دوباره برخواستن مهم است.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

1 نظر

  1. اردوی آماده سازی تیم ملی نونهالان از ۲۷ مرداد لغایت دوم شهریور در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار می شود.
    برهمین اساس علی طهماسبی زاده، سرمربی تیم ملی نونهالان ۳۴ بازیکن را به این اردو دعوت کرد.
    اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
    *محمدامین دوستعلی، علی ناروئی، محمدرضا کوشکی، ارشیا حاتمی، یادگار رستمی، سیدآریا حسینی فر، سجاد خادمی از تهران
    *علیرضا گلی، امیر سواعد، علی چلداوی، حمیدرضا شریفی، مرتضی چولانزاده، محمدحسین نامرادی، محمد هاشمی از خوزستان
    *علی اکبر رنجبر، ابوالفضل جانفشان، علیرضا زارعی از فارس
    *صادق صالحی، حسین جمشیدی، جواد دهقانی، علی خالوئی کوروش خاکسار از اصفهان
    *آریا صادقی از قزوین
    *محمدعلی پاشایی، محمدرضا صمدی از خراسان رضوی
    *مهرشاد اسماعیل زاده، سامان موسوی از مازندران
    *محمدرضا شاه آبادی، امیرعلی مددی زاده از کرمان
    *بلین خندانی، آروین کریمی از کردستان
    *امیرحسین آستانی از اردبیل
    *علیرضا افخم، امین ابراهیم نسب از آذربایجان شرقی

    لازم به توضیح است، بازیکنان دعوت شده باید ساعت ۱۴ روز جمعه ۲۷ مردادماه با در دست داشتن اصل پاسپورت، شناسنامه، کارت ملی و ۲ قطعه عکس در مهمانسرای شماره دو خود را به کادر فنی معرفی کنند.

    (متولدین ۸۲/۱۰/۱۱ به بعد)

    مدرسه فوتبال خلیج فارس میگفت بازیکناش برای تست رفتن ولی اسم مدرسه فوتبال و بازیکناش توی لیست نیست چرا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top