- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

جانباز روشندل گراشی در مسابقات حفظ قرآن کشور درخشید

هفت‌برکه (گریشنا): مرتضی واحدی، جانباز ۷۰ درصد گراشی، مقام نخست مسابقات کشوری حفظ ۱۵ جزء قرآن کریم ویژه خانواده شاهد و ایثارگران را کسب کرد.

به گزارش کانال خبری رخداد گراش، بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه برادران با شرکت ۳۲۰ نفر از جانبازان، آزادگان و فرزندان آنان و پدران و فرزندان شهدا ۲۶ مردادماه ۹۶ در مشهد مقدس برگزار شد. این مسابقات در چهار رشته حفظ، قرائت، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم و در رده‌های سنی بالاتر از ۱۵ سال، ۲۰ سال و ۳۵ سال برگزار شد. در این دوره از مسابقات حاج مرتضی واحدی، جانباز ۷۰ درصد بصیر از شهرستان گراش، در حفظ ۱۵ جزء قرآن کریم مقام نخست را به خود اختصاص داد.

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گراش این موفقیت بزرگ را به جانباز سرافراز حاج مرتضی واحدی و خانواده محترمش و همچنین جامعه شاهد و ایثارگر شهرستان تبریک گفت.

سال گذشته مرتضی واحدی توانسته بود در مسابقات ده جزء حفظ قرآن کریم مقام نخست را کسب نماید.

[1]

پیام تبریک بخشدار مرکزی

عبدالله فضلی، بخشدار مرکزی شهرستان گراش، کسب این مقام ارزشمند را به حاج مرتضی واحدی تبریک گفت.

دفاع مقدس عرصه مجاهدت و فداکاری فرزندانی از این مرز و بوم است که با کنار گذاشتن همه آمال و آرزوهای دنیوی، گوش به فرمان پیر و مراد خود، پا در راه فداکاری برای دین خدا گذاشتند و با انتخاب مسیر «احدی الحسنین» راه بندگان صالح و مجاهد خدا را ادامه دادند و هستند کسانی از همان مجاهدان که پس از سرافرازی در میدان مجاهده دیروز، و با یادگارهایی از آن میدان بر تن و روح خود، امروز در میادین دیگر به خلق حماسه و اثبات قهرمانی و نخبگی فرزندان انقلاب می‌پردازند.

خبر افتخار‌آفرینی مجاهد زکی، جانباز هفتاد درصد روشندل شهرمان، حاج مرتضی واحدی در بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم  بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و کسب مقام اول در مسابقات حفظ نیم جزء قرآن، در ادامه دو بار قهرمانی و افتخارآفرینی ایشان در مسابقات شنای جانبازان کشور در گذشته، باعث سرافرازی دوباره ما و اضافه شدن صفحه ای بر کتاب افتخارات شهرستان گراش گردید.

اینجانب ضمن ابراز خرسندی بابت این توفیق، کسب این افتخار را به این مرد متواضع و نستوه، خانواده ایشان، جامعه قرآنی شهرستان و تمامی مردم گراش تبریک گفته و برای این عزیز و تمامی یادگاران دفاع مقدس و حافظین و خادمین و عاملین به قران آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

چهارم شهریورماه ۱۳۹۶

عبداله فضلی

بخشدار مرکزی شهرستان گراش