بستن

شاخه گلی برای دکترها در روز پزشک

هفت‌برکه (گریشنا): به مناسبت روز پزشک، پزشکان به ضیافت شام  دعوت شدند و با اهدای یک شاخه گل و لوح تقدیر از آن‌ها قدردانی شد. روز پنجشنبه نیز امام جمعه گراش به دیدار پزشکان رفت.

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی، به مناسبت روز پزشک، معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی گراش پزشکان را به رستوران آبشار اندیشه دعوت و از آن‌ها میزبانی کرد. در این مراسم با اهدای شاخه گل و لوح سپاس از پزشکان تقدیر شد.

تصاویر این مراسم را از لنز دوربین روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی با هم می‌بینیم.

روز پنجشنبه دوم شهریورماه، حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغ، امام جمعه گراش، و اعضای ستاد نماز جمعه با حضور در مرکز پیشگیری از سرطان، روز پزشک را به پزشکان و مسئولین دانشکده علوم پزشکی تبریک گفتند.

در این دیدار که  در مرکز پیشگیری از سرطان برگزار شد، امام جمعه گراش ضمن تبریک هفته دولت و روز پزشک، به پیشرفت علم پزشکی و وجود پزشکان ماهر در بعد از انقلاب پرداخت و گفت: «به برکت انقلاب، با یک نگاه منصفانه می‌توان پیشرفت در علوم پزشکی و وجود و آموزش پزشکان در ایران را به وضوح دید. قبل از انقلاب، بسیاری از پزشکان از کشورهای دیگر برای طبابت به ایران می‌آمدند، ولی در حال حاضر پزشکان ماهر، متخصص و متعهد در کشور ما کم نیستند و ایران اسلامی امروز کشوری است که بیماران زیادی از کشورهای دیگر برای درمان مراجعه می‌کنند و توریست درمانی در ایران رواج دارد و باید روز به روز بیشتر شود.»

در ادامه جلسه، دکتر عبدالهی ضمن خوش‌آمدگویی به امام جمعه و اعضای ستاد نماز جمعه گفت: «اگر شخصی بیمارداری کرده باشد، می‌داند کار پزشکی چقدر سخت و دشوار و در عین حال از مقدس‌ترین کارهاست.» دکتر عبدالهی در ادامه به پیشرفت‌های دانشکده علوم پزشکی پرداخت و افزود: «مرحوم حاج شیخ احمد انصاری با کارهای خیرش، کاری کرده است که گراش به عنوان قطب درمان در مسیر خدمت به مردم کل منطقه پیش برود.»

دکتر سید جواد محقق، معاون توسعه مدیریت و منابع، و دکتر محمد رادفر، قائم معاونت بهداشتی، نیز گزارشی از حوزه دانشکده علوم پزشکی و معاونت بهداشتی ارائه دادند.

 

2 نظر

  1. سلام و خسته نباشید.
    مطالبی را که از دانشکده علوک پزشکی منتشر می کنید نوشته هاش زیر قسمت های لینک سمت چپ قرار میگیره.
    خبر قبلی ار دانشکده هم همین مشکل را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top