بستن

یک زن به ریاست شورای شهر اوز رسید

هفت‌برکه (گریشنا): «فریبا صالحی»، منتخب اول انتخابات شورای اسلامی شهر اوز، به ریاست این شورا رسید.

به گزارش هفت‌برکه و به نقل از عصر اوز، صبح روز چهارشنبه اول شهریورماه، در نخستین جلسه شورای اسلامی شهر اوز، فریبا صالحی به ریاست این شورا انتخاب شد. صالحی با عنوان نامزد مستقل در انتخابات شورای شهر اوز شرکت کرد و با ۲۷۹۹ رای بیشترین آرا را در این انتخابات به دست آورد.

فریبا صالحی در گفتگو با پیام اوز در مورد سوابق خود گفته است که دبیر آموزش و پرورش است و ۲۰ سال در مدارس دروس علوم، فیزیک و زیست‌شناسی تدریس کرده است. او در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد فیزیک اتمی مولکولی است. صالحی در رشته خوشنویسی نیز چهره‌ای شناخته شده است و مدرک فوق ممتاز انجمن خوشنویسان ایران را دارد.

انتخابات هیات رییسه‌ی شورای اسلامی شهر اوز بدون چالش نبود. جعفر راستگو و محمود محبی، دو عضو شورای شهر، با اشاره به وجود گروه‌های فشار در انتخابات هیات رییسه شورای شهر رای سفید دادند.

شهر سنی‌نشین اوز مرکز بخش اوز در جنوب استان فارس است. از دوره دوم تاکنون همواره حداقل یک زن در شورای اوز حضور داشته است، ولی این نخستین‌بار است که در میان شهرهای جنوب استان فارس، یک زن به ریاست شورای شهر انتخاب می‌شود.

در دیگرهای شهرهای مجاور، بدریه جوکاری نفر اول شورای شهر بنارویه به سمت نایب رییسی شورای شهر بنارویه رسید. در شهر گراش مرکز شهرستان گراش، فوزیه ناصری، نفر چهارم انتخابات، به سمت سخنگویی شورای شهر گراش رسید. در شهر لار مرکز شهرستان لارستان، عشرت جهاندیده نفر ششم انتخابات شده بود.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. مگر انتخابات درون شورایی برگزار شده که خانم ناصری در اینجا عنوان کردین سخنگو! اگه برگزار شده لطفا بگید الان چه کسی رئیس و نایب رئیس شده

  2. احسنت به بزرگ بانوان سرزمینم

    احینت باوزی ها و نگرششون

    به امید اینکه روزی گراش هم مردیالاریشو بذاره کنار و به توانایی های خانمها ایمان بیاره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top