بستن

هفته هفتم و هشتم: پیروزی بالای جدولی‌ها

هفت‌برکه (گریشنا): بازی‌های هفته‌های هفتم و هشتم فوتبال گراش بار برد تیم‌های صدرنشین همراه بود تا در نهایت، دو تیم هلال‌احمر و جوشن همچنان مدعیان اصلی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها باشند.

به گزارش هیات فوتبال گراش، هفته هشتم مسابقات فوتبال بزرگسالان دومین دوره یادواره شهید احمد مشتاقی به یاد شهیدان رجایی و باهنر برگزار شد. در پنج بازی این هفته ۲۰ گل از خط دروازه‌ها گذشت، داوران ۱۴ بار از کارت زرد و چهار بار از کارت قرمز خود استفاده کردند.

گراش جوان ۲- انقلاب ۱
زنده ماندن امید‌های زردها

هفته هشتم مسابقات با بازی بین دو تیم انقلاب و گراش جوان و قضاوت علیرضا عظیمی آغاز شد. مرتضی آشفته و علی مقتدری کمک داور و حمیدرضا واحدی داور چهارم این دیدار بودند. سرپرست مسابقه برعهده احمد غلامی بود.

گراش‌جوانی‌ها در نیمه اول اسیر دوندگی بی‌امان بازیکنان رضا آذرایین شدند. این تیم با شروع نیمه دوم حملات خود را از سر گرفت تا این که با گل‌های محمد خوشرو و ضربه ایستگاهی علی افشار دو بر صفر از انقلاب جلو افتادند. در دقایق پایانی بازی مجید غلامی یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در نهایت گراش جوان توانست با نتیجه دو بر یک انقلاب راشکست دهد.
گراش جوان هفته نهم استراحت خواهد کرد و انقلاب به مصاف اتحاد می‌رود.

هلال‌احمر ۳- ستاره‌آبی ۰
پیروزی صدرنشین قرمزپوش

پنجشنبه دوم شهریورماه در جدال قرمز و آبی هلال‌احمر صدرنشین لیگ با ستاره آبی قعرنشین این بازی‌ها دیدار کرد.

علیرضا ساکنی به همراه مجید و محمد‌جواد افشار کمک داوران و داور چهارمی هادی افشار این دیدار را قضاوت کردند. عبدالرضا حسین پور سرپرستی مسابقه را بر عهده داشت.
بعد از یک نیمه بدون گل، هلال احمر در نیمه دوم توانست با گل‌های ابرهیم کامیاب، محمد علی غلامی و محمدرضا روزبه از روی نقطه پنالتی توانست پیروز این بازی باشد و صدرنشینی خود را تدوام بخشد.

اتحاد ۴- پرسپولیس‌نوین ۳
اتحاد برنده پرگل‌ترین بازی هفته

جذاب ترین دیدار هفته هشتم را دو تیم پرسپولیس نوین و اتحاد رقم زدند.

این دیدار روز پنجشنبه دوم شهریور ماه برگزار شد، یاران مهدی ابراهیمی در حالی که سه بر یک از یاران احمد غلامی پیش بودند نتوانستد این نتیجه را حفظ کنند و این تیم اتحاد بود که توانست به بازی برگردد و گل‌های خورده را جبران کند و حتی با گل پایانی خود توانست پرسپولیس نوین را شکست دهد.

مجید فتحی یک گل و محمدعلی میرزایی دوگل برای پرسپولیس نوین زدند و در مقابل حسن قائدی دوگل، علی حسین زاده و حسن خورشیدی گل‌های اتحاد را به ثمر رساندند تا اتحاد یک بار دیگر در یک بازی چهار گل بزند.

حمید واحدی سوت این دیدار را به همراه کمک‌های خود عبدالرضا حسین پور و جعفر سعیدی و داور چهارمی علیرضا ساکنی به صدا در آورد. سرپرستی این دیدار بر عهده مجید افشار بود.

هفته بعد اتحاد به مصاف انقلاب و پرسپولیس نوین با شهدا دیدار خواهد کرد.

شاهین ۲ – شهیدان حسن‌زاده ۱
شاهین برنده نبرد میانه‌ی جدول

جمعه سوم شهریور فاضل آشفته به هراه مهدی آذرافروزی و محمدکاظم عابد و علیرضا ساکنی کار قضاوت دیدار دو تیم میانه جدولی شاهین و شهیدان حسن زاده را بر عهده داشتند. شکر الله آشفته سرپرست این دیدار بود.

حامد معصومی دو گل برای شاهین  زد و تک گل سعید چترابگون برای شهیدان حسن‌زاده تاثیری نداشت تا شاهین با نتیجه دو بر یک از سد شهیدان حسن زاده بگذرد. دو تیم هفته بعد بازی‌های سختی پیش‌رو دارند. شاهین با جوشن تیم دوم جدول و شهیدان حسن‌زاده با هلال احمر تیم اول جدول دیدار خواهند کرد.

جوشن ۳- شهدا ۱
جوشن برنده دیدار مهم هفته

یکی از حساس‌ترین بازی های این فصل از مسابقات را دو تیم شهدا با هدایت احسان جوکار و جوشن با مربیگری مهدی کهندلی روز جمعه سوم شهریور برگزار کردند. این دیدار نبردی برای به دست آوردن جایگاه دوم جدول بود.

تیم داوری این دیدار بر عهده عبدالحمید عبدالی سوت . محمد جواد افشار و مرتضی آشفته به عنوان کمک داور و حمید واحدی داور چهارم این دیدار بودند خلیل اغواری سرپرست این مسابقه را عهده دار بودند

در نیمه اول این دیدار هر چند تیم شهدا  توپ و میدان را در اختیار داشت ولی این تیم جوشن بود که با گل احمدرضا سالاری یک بر صفر پیش افتاد. با شروع نیمه دوم با متعادل شدن بازی و در ادامه در دست گرفتن بازی، تیم جوشن با گلهای بهنام شیرشمسی و احمدرضا سالاری به برتری رسید، تک گل شهدا را حجت سالاری به ثمر رساند.

 

هفته هفتم: برد صدرنشین‌ها

هفته هفتم مسابقات دومین یادواره شهید احمد مشتاقی بزرگداشت به یاد شهید مدافع حرم محسن حججی برگزار شد. در این هفته پنجم تیم بالای جدول رقیبان خود را شکست دادند.
هلال احمر چهار بر دو استقلال را شکست داد. گراش جوان سه بر یک از سد پرسپولیس نوین گذشت. شاهین دو بر صفر رقیب دیرینه خود ستاره آبی را شکست داد. جوشن دو بر یک اتحاد را مغلوب کرد و شهدا دو بر صفر شهیدان حسن زاده را بدرقه کرد.

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top