بستن

تجلیل از پروفسور اقتداری در همایش روشنای علم

جلسه‌ی مشترک کاداگ و دبیرخانه‌ی همایش روشنای علم

در جلسه‌ی مشترک اعضای دبیرخانه‌ی همایش روشناس علم و اعضای شورای مرکزی کاداگ، مصوب شد ۳ نفر از اساتید برتر کشور، در همایش به سخنرانی و ارائه مطالب خود بپردازند.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه‌ی همایش، در جلسه‌ی عصر دیروز، سه‌شنبه، اعضای کانون دانشجویان و دانش‌آموختگان گراش ـ کاداگ ـ در جریان آخرین فعالیت‌های انجام شده توسط دبیرخانه‌ی همایش روشنای علم قرار گرفتند.

محمدامین نوبهار، دبیر اجرایی همایش، از اتمام تبلیغات میدانی خبر داد و گفت: تبلیغات در دو بخش انجام شده است. فاز اول به تبلیغات عمومی و میدانی در سطح شهر گراش مربوط بود که با نصب بنرها و بیلبوردهای تبلیغاتی، این کار تمام شده است. اما تبلیغات در رسانه‌‌های دیداری ـ مثل نشریات، سایت‌های اینترنتی و پیامک ـ ادامه خواهد داشت.

هم‌چنین در این جلسه محمد ناصری، دبیر فعال آموزش و پرورش در زمینه‌ی کنکور، ابراز امیدواری کرد این همایش بتواند دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌های برتر کشور را دور هم جمع کند.

در پایان  تصویب شد ۳ نفر از اساتید برتر کشور، در همایش به سخنرانی و ارائه مطالب خود بپردازند. هم‌چینن قرار است در این همایش از پروفسور احمد اقتداری گراشی، به‌پاس یک عمر تلاش و پژوهش در زمینه تاریخ و جغرافیای جنوب ایران و به خصوص خلیج فارس تجلیل شود.

همایش تجلیل از نخبگان علمی گراش، روشنای علم، با همکاری کانون طه و کاداگ، جمعه عصر، در سالن همایش‌های دانشکده‌ی علوم پزشکی گراش برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top