بستن

۱۳ نمایش در جشنواره لاد به روی صحنه می‌رود

گریشنا (هفت‌برکه): پانزدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر لاد در لار شروع شده است. این جشنواره از ۸ تا ۱۸ شهریورماه با حضور گروه‌های نمایش از شهرستان‌های استهبان، فیروزآباد، اشکنان، قیر و کارزین، لامرد، مهر، اوز، بندر دیر، بندرعباس، خنج و لارستان برگزار می‌شود. طبق برنامه‌ی جشنواره، ۱۳ نمایش در دو سانس ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ در خانه‌ فرهنگ (تالار استاد جمالی)، تالار وحدت و یا کافه فرگدن لار به روی صحنه می‌روند. برای دیدن برنامه‌ی نمایش‌ها، به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان (اینجا) مراجعه کنید.

علی فخری، کارگردان نمایش و رییس سابق انجمن نمایش گراش، به عنوان یکی از داوران این دوره از جشنواره می‌گوید: «این جشنواره رقابتی نیست، و قرار است تنها دو نمایش از بین نمایش‌هایی که روی صحنه می‌رود به عنوان اجراهای برتر انتخاب شود.» فخری ضمن ابراز تاسف از این که هیچ نمایش از گراش در این جشنواره حضور ندارد، گفت: «با این حال، دیدن نمایش‌ها و شرکت در جلسات نقد و بررسی می‌تواند برای علاقه‌مندان و هنرمندان رشته نمایش ارزشمند و مفید باشد.»

جمشید طاهریان، کارگردان باسابقه لار که دو کارگاه بازیگری در گراش نیز برگزار می‌کند، دبیر این جشنواره است. آیین اختتامیه جشنواره شنبه ۱۸ شهریور ساعت ۲۰ در مجموعه فرهنگی هنری تالار وحدت لار برگزار می‌شود.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

3 نظر

  1. با سلام و عرض ادب جناب غفوری یا خواجه پور عزیز
    اونجایی که نوشتید آقای طاهریان دو کارگاه بازیگری رو برگزار میکند رو اصلاح کنید چون برگزار میکرد ولی با عدم همکاری بعضیها متاسفانه نیمه کاره رها شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top