بستن

خبر خوب برای هنرمندان: یک پیتزافروشی، نگارخانه شد

گریشنا (هفت‌برکه): با موافقت شورای شهر و شهرداری گراش فست‌فود بوستان یاران به عنوان نگارخانه در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش قرار گرفت.

به گزارش محمد هنرپیشه کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، فضای مورد نظر در متراژ ۲۰۰ متر مربع در وسط حوضچه بوستان یاران قرار دارد و می‌تواند محلی برای برپایی نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشد.

نبود فضای مناسب برای ارائه آثار هنرمندان رشته‌های مختلف هنری و همچنین و عرضه اقلام فرهنگی هنری در شهر احساس می‌شد. با پیگیری یک ساله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری و شورای شهر فضای مناسبی که قبلا به عنوان پیتزا سون در اختیار بخش خصوصی بود با اتمام قرارداد به به مدت یک سال با انعقاد قرارداد به عنوان نگارخانه به این اداره واکذار شد.

مهدی آیینه افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش گفت: «در مدت کوتاهی تلاش خواهیم کرد تغییرات لازم را در ساختمان مذکور ایجاد کرده و با رنگ‌آمیزی و نقاشی و نصب و تعمیرات نمایشگاهی، آن را برای استفاده هنرمندان آماده کنیم. وی از دلسوزی‌های لازم و همکاری و همیاری شورای چهارم و همراهی شورای پنجم و مجموعه شهرداری تشکر کرد.»

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

6 نظر

  1. اصل خبر ارسال شده به خبرگزاری ها
    شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش به یاری هنرمندان آمدند
    فقر و کمبود اماکن فرهنگی و هنری در شهرستان گراش بالطبع خیلی از مناطق کشور یکی از موانع راه پیشرفت و توسعه فرهنگ و هنر این خطه از میهن اسلامی است. یاری رساندن خیرین در این راه مشهود بوده و اینبار چونان همیشه شهرداری و شورای اسلامی شهر گراش نیز آستین بالا زده و به یاری خادمان حوزه فرهنگ و هنر و هنرمندان آمدند.
    نبود فضای مناسب جهت هنرمندان رشته‌های مختلف هنری برای ارایه آثار خود و عرضه اقلام فرهنگی هنری، شهرداری و شورای اسلامی را بر آن داشت که با پیگیری یکساله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این تلاش‌ها به ثمر نشسته و فضای مناسبی که قبلا به بخش خصوصی جهت ارایه خدمت واگذار شده بود با اتمام قرارداد به عنوان نگارخانه و به مدت یکسال با انعقاد قرارداد به این اداره واکذار شد.
    آیینه افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش ضمن اعلام این خبر مسرت بخش جهت فعالان حوزه فرهنگ و هنر گفتند: در مدت کوتاهی تلاش خواهیم کرد تغییرات لازم را در ساختمان مذکور ایجاد نموده و با رنگ آمیزی و نقاشی و نصب و تعمیرات نمایشگاهی، آن را آماده جهت استفاده هنرمندان نماییم. وی از دلسوزی‌های لازم و همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار و مجموعه شهرداری تشکر کرد.
    لازم به ذکر است این فضای خوب در متراژ ۲۰۰ متر مربع در بوستان یاران قرار گرفته و می‌تواند محلی جهت برپایی نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشد.
    تهیه و تنظیم خبر:
    کارشناس فرهنگی محمد هنرپیشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top