- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

خبر خوب برای هنرمندان: یک پیتزافروشی، نگارخانه شد

گریشنا (هفت‌برکه): با موافقت شورای شهر و شهرداری گراش فست‌فود بوستان یاران به عنوان نگارخانه در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش قرار گرفت.

به گزارش محمد هنرپیشه کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش، فضای مورد نظر در متراژ ۲۰۰ متر مربع در وسط حوضچه بوستان یاران قرار دارد و می‌تواند محلی برای برپایی نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری باشد.

نبود فضای مناسب برای ارائه آثار هنرمندان رشته‌های مختلف هنری و همچنین و عرضه اقلام فرهنگی هنری در شهر احساس می‌شد. با پیگیری یک ساله اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری و شورای شهر فضای مناسبی که قبلا به عنوان پیتزا سون در اختیار بخش خصوصی بود با اتمام قرارداد به به مدت یک سال با انعقاد قرارداد به عنوان نگارخانه به این اداره واکذار شد.

مهدی آیینه افروز رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش گفت: «در مدت کوتاهی تلاش خواهیم کرد تغییرات لازم را در ساختمان مذکور ایجاد کرده و با رنگ‌آمیزی و نقاشی و نصب و تعمیرات نمایشگاهی، آن را برای استفاده هنرمندان آماده کنیم. وی از دلسوزی‌های لازم و همکاری و همیاری شورای چهارم و همراهی شورای پنجم و مجموعه شهرداری تشکر کرد.»