بستن

صعود هیات گراش به لیگ برتر تنیس روی میز باشگاه‌های کشور

گریشنا (هفت‌برکه): مسابقات لیگ دسته یک تنیس روی میز نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور با حضور ۲۶ تیم در روزهای ۱۶ و ۱۷ شهریورماه در اراک برگزار شد، و هیات تنیس روی میز گراش توانست با همه‌ی سختی‌ها اما با درخشش خیره‌کننده به لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یابد.

به گزارش مرتضی موغلی، رییس هیات تنیس روی میز شهرستان گراش و مربی این تیم در لیگ دسته یک، تیم گراش در گروه پنج رقابت‌ها توانست هیات مهاباد و قصر آبی دنا یاسوج را از پیش رو بردارد و در مرحله حذفی نیز آینده‌سازان هیات هرمزگان را ۵ بر ۱ شکست دهد و به جمع هشت تیم برتر دسته یک کشور راه یابد. در مرحله یک چهارم نهایی، هیات گراش مغلوب تیم قهرمان دسته یک، اکادمی قایم قم شد. حال این تیم می‌بایست برای شانس مجدد صعود به لیگ برتر، تیم هیات اهواز را از پیش رو بردارد. بازیکنان تیم با درخشش در این مسابقه توانستند ۵ بر ۱ هیات اهواز را شکست دهند و به لیگ برتر نوجوانان و جوانان صعود کنند.

محمدمهدی آخوندی، امیررضا جمالی، محمدحسن سبزواری و علی‌محمد رجبی به عنوان بازیکن؛ و مرتضی موغلی و عبدالهادی موغلی نیز به ترتیب به عنوان مربی و سرپرست، تیم هیات گراش را تشکیل می‌دادند.

مرتضی موغلی در مورد نحوه‌ی حضور تیم در این رقابت‌ها اظهار داشت: «با توجه به اینکه تیم به دلیل مشکلات مالی در روز آخرِ ارسالِ اسامی بازیکنان بسته شد، و هدف ما نیز بها دادن به بازیکنان بومی شهرستان بود، توانستیم از ۷۵ درصد بازیکنان بومی شهرستان استفاده کنیم و نتایج آن را نیز ببینیم. اما با مشکلات مالی که داشتیم، نتوانستیم تیم را کامل به رقابت‌ها اعزام کنیم و در تمامی بازی‌ها بدون نیمکت‌نشین به میدان رفتیم و خستگی زیادی برای بازیکنان به همراه داشت و حتی سرپرست تیم نتوانست ما را همراهی کند.»

موغلی در پایان گفت: «تا دوم مهرماه می‌بایست اسامی بازیکنان را جهت شرکت در لیگ برتر به فدراسیون اعلام کنیم. با توجه به اینکه ورزش بهترین راه معرفی شهرستان به کشور است و این موفقیت نیز برای اولین بار در رویدادهای ورزش شهرستان رخ داده است، امیدواریم مسئولین شهرستان و استان این تیم را تنها نگذارند و از حمایت‌های مردمی نیز جهت حضور در لیگ برتر برخوردار شویم که اتفاقات سال ۹۰ بار دیگر تکرار نشود.»

موغلی توضیح می‌دهد: «در سال ۸۹ به همراه تیم ستاره آبی به لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور صعود کردیم. اما در سال ۹۰ فرماندار وقت آقای خواست‌خدایی هیچگونه تلاشی جهت حضور در لیگ برتر انجام ندادند و متاسفانه به دلیل نداشتن پول نتوانستیم در لیگ برتر شرکت کنیم و تیم شهرداری بم جایگزین ما شد.» رییس هیات تنیس روی میز شهرستان گراش اکنون امیدوار است شرایط حضور تیم گراش در سطح اول باشگاه‌های کشوری فراهم شود.

لیگ برتر نوجوانان و جوانان کشور را ۱۶ تیم تشکیل می‌دهند: باشگاه مقاومت بسیج، مناطق نفت‌خیز جنوب، ذوب آهن اصفهان، پالایش نفت آبادان (الف) و (ب) ، تایدواتر بندرعباس، پاک‌نژاد اسپورت تهران، نگین زرین قم، هیات قزوین، دیزل مولد امید، نفت و گاز گچساران، آکادمی قایمی قم، نیک بسپار یزد، لبنیات دامپرور اراک، هیات ساری و هیات گراش.

پیام تبریک رییس اداره ورزش و جوانان گراش

در پی صعود تیم تنیس روی میز این شهرستان به لیگ برتر کشور، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش در پیامی، این موفقیت بزرگ را تبریک گفت. متن پیام تبریک احمد حسن نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در این روزهای مبارک، ورزشکاران و قهرمانان شایسته شهرستان گراش این بار در رشته تنیس روی میز افتخارآفرینی کردند و موفق شدند غنای هیات تنیس روی میز شهرستان گراش را به تمام کشور معرفی کنند. این موفقیت بزرگ نتیجه برنامه‌ریزی مدون و دقیق هیات تنیس روی میز شهرستان گراش بود تا بار دیگر ورزشکاران تنیس روی میز این شهرستان شایستگی‌های خود را در کشور ثابت کنند.

بنده این موفقیت ارزشمند را به جامعه بزرگ و موفق ورزش و جوانان استان فارس و مردم ورزش دوست شهرستان گراش تبریک عرض می‌نمایم و موفقیت و سربلندی بیش از پیش ورزش استان را در ظل عنایات خاص حضرت ولی عصر(عج) از خداوند متعال خواستارم.

احمد حسن نژاد

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top