- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

«دُکی جون» در سالن سراجی شما را می‌خنداند

هفت برکه(گریشنا): گروه نمایشی نسیم به سرپرستی سعید رجایی دومین کار نمایشی خود  را با نام «دکی جون» به مناسبت عید غدیرخم از هفدهم شهریور ماه به مدت هشت شب در سالن سراجی به روی صحنه می‌برد.

به گزاش هفت برکه، این روزها در واپسین روزهای تعطیلات تابستان شاید خیلی از شما برای دیدن نمایش طنز «دکی جون» به سالن سراجی رفته باشید، نویسنده و کارگردان این نمایش طنز سعید رجایی است. محمد نظامی و مهدی صالحی‌فرد در کنار جمعی از بازیگران جوان‌تر در این نمایش حضور دارند.

رجایی: توجهم به معضلات و مشکلات جامعه است

سعید رجایی، نویسنده و کارگردان گروه نمایشی نسیم با اشاره به اینکه این گروه یکسال است فعلیت خود را آغاز کرده است گفت: «من شش سال است که در این عرصه فعالیت دارم، سال‌های قبل کارهای نویسندگی، تدارکات، ریمیکسر آهنگ و طراحی کلیپ را انجام می‌دادم که از یک سال قبل با تاسیس گروه نسیم نویسنگی و کارگردانی نمایش‌ها را انجام می‌دهم.»

رجایی با بیان اینکه نمایش دکی جون دومین کار نمایش گروه نسیم است افزود: «نمایش اول ما در بهمن ماه سال قبل نمایش داده شد و این دومین کاری است که تمام کارهایش را از جمله نویسندگی و کارگردانی را خودم انجام داده‌ام. در نمایشنامه‌هایم بیشتر توجهم به معضلات  و مشکلات جامعه است و در نمایش «دکی جون» هم بیشتر تاکیدم بر روی مطب‌های غیر مجازی است که کارهای غیرقانونی انجام می‌دهند یا نرخ مصوبی ندارند، از حدود سه ماه قبل تمرین را آغاز کردیم، علاوه بر این نمایش در میان پرده کنسرت طنز گروه نسیم هم نمایش داده می‌شود.»

سعید شیروان، ابوالفضل روانبخش، ذبیح الله خاکی نهاد، محمد عبدالی، محمد نظامی، مهدی صالحی‌فرد، علی زغالی و احسان شامحمدی از بازیگران این نمایش هستند.

اجرای این نمایش از هفدهم شهریور ماه آغاز شده است و به مدت هشت شب هر شب ساعت ۲۱:۳۰ در سالن سراجی اجرا می‌شود.

[1]