- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

«تبادار» گزینه مجمع نمایندگان فارس برای استانداری

هفت‌برکه (گریشنا): اسماعیل تبادار استاندار سابق بوشهر از سوی نمایندگان استان فارس به عنوان گزینه اصلی استانداری فارس معرفی شد.

[1]

کورش کرم پور نماینده مردم فیروز آباد، قیر و کارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار هفت‌برکه از انتخاب اسماعیل تبادار گزینه پیشنهاد مجمع نمایندگان فارس به عنوان استاندار این استان خبر داد و افزود: مجمع نمایندگان استان اسماعیل تبادار را به عنوان استاندار جدید فارس به وزارت کشور پیشنهاد داده‌اند.

وی با بیان این که نمایندگان استان برای انتخاب استاندار فارس به اجماع رسیده اند، گفت: بر اساس برنامه ششم توسعه و عملکرد مثبت تبادار در گذشته، وی بهترین گزینه سکانداری استان پهناور فارس است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که استان فارس ظرفیت بالایی در حوزه‌های مختلف دارد، گفت: «بر اساس برنامه ششم توسعه دولت آقای دکتر روحانی و قابلیت و پتانسیل بسیار بالای استان فارس در همه بخش‌ها، می‌بایست استانداری انتخاب شود که دغدغه پاسخ‌گویی به مشکلات جوانان و نخبگان در راستای توسعه و پیشرفت متوازن استان داشته باشد و موقیعت‌ استراتژی توسعه‌ای را در راستای خدمت به مردم در نظر بگیرد.»

کورش کرم پور با بیان این که نمایندگان استان در مجلس دهم مصمم هستند که با وجود تعامل، ناظری قوی بر عملکرد دولت باشند و از حقوق نظام اسلامی در همه عرصه‌ها دفاع کنند، افزود: تصمیم انتخاب استاندار با هیات دولت است در این زمینه هماهنگی‌های لازم انجام شده است و امیدواریم با تعاملی که بین دولت و مجلس است شاهد تحول و آبادانی پیش از گذشته باشیم.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس برنامه محوری را مهمترین شاخص انتخاب استاندار دانست و تصریح کرد: «دولت و نمایندگان مجلس به دنبال انتخاب مدیری با تجربه و توانمند برای استانداری فارس هستند.»

به گزارش خبرگزاری مهر از شیراز در جلسه مجمع نمایندگان استان فارس اسماعیل تبادار با ۱۲ رای توانسته از دیگر گزینه‌های استانداری فارس پیشی بگیرد. خبرگزاری فارس نیز خبر داد: وزارت کشور تبادار را به دولت معرفی کرد»

اسماعیل تبادار متولد شهرستان گناوه در استان بوشهر است و در دولت دوم سید محمدخاتمی از خرداد ۱۳۸۱ تا آبان ۱۳۸۴ استانداری بوشهر را بر عهده داشت. مدیرعاملی شرکت فرودگاه‌های کشور از دیگر سمت‌های تبادار در سال‌های اخیر است.