بستن

حجت عابدی، روابط عمومی شورای شهر گراش شد

هفت‌برکه (گریشنا): حجت عابدی، مسئول دفتر فرماندار گراش، به عنوان روابط عمومی شورای پنجم حکم گرفت.

به گزارش هفت‌برکه، یازده سال از فعالیت حجت عابدی به عنوان روابط عمومی، خبرنگار و فعال اجتماعی و سیاسی و ورزشی می‌گذرد. بعد از این که فوزیه ناصری، سخنگوی شورای شهر، به صورت رسمی حجت عابدی را به عنوان روابط عمومی شورای شهر معرفی کرد، از عابدی در مورد سوابق کاری‌اش پرسیدیم.

عابدی فعالیتش را از سال ۱۳۸۶ در زمان شهرداری و بخشداری حسین مهروری آغاز کرد و تا دی ۱۳۸۹ این همکاری ادامه داشت. عابدی در زمان حضور علی‌اصغر حسنی در مجلس شورای اسلامی نیز مسئول انتشار اخبار نماینده مجلس بود. او در حال حاضر علاوه بر فعالیت خبرنگاری، به عنوان مسئول دفتر فرماندار مشغول به کار است. عابدی در زمینه‌ی ورزشی نیز به مدت پنج سال سرپرست تیم‌های نوجوانان و جوانان فوتبال هلال‌احمر بوده است؛ تیم‌هایی که موفق شدند در این پنج سال، چندین بار در لیگ استانی به مقام قهرمانی برسند و در نهایت امسال نیز تیم جوانان هلال‌احمر مجوز ورود به لیگ دسته یک کشور را بگیرد.

حجت عابدی در مورد حضور خبری خود می‌گوید: «به دلیل انگیزه‌ای که در بحث اطلاع‌رسانی داشتم، معمولا با ادارات سطح شهر در زمینه روابط عمومی همکاری می‌کردم. سال ۹۲ به عنوان مشاور فرهنگی و اجتماعی آقای کریمی‌فرد، فرماندار پیشین، فعالیت داشتم. در زمان نمایندگی آقای حسنی نیز تا پایان نمایندگی ایشان به عنوان روابط عمومی دفتر نماینده مشغول به کار بودم.»

عابدی در مورد چگونگی آغاز همکاری‌اش با شورای شهر گفت: «در اولین جلسات شورای پنجم، با من صحبت شد که در سمت روابط عمومی همکاری کنم. با توجه به شرایطی که در شهر هست و انگیزه‌ای که خودم برای کمک دارم، کار را پذیرفتم. در شورای چهارم به ریاست آقای حسنی نیز من این پیشنهاد همکاری را داشتم و حتی حکم روابط عمومی را نیز برای من زدند، منتهی به دلایلی نشد با آن‌ها همکاری داشته باشم.»

او با گفتن این موضوع که وظیفه‌ی اصلی روابط عمومی در وهله‌ی اول ایجاد تعامل سازنده بین مسئولین و مردم و شورا است، ادامه می‌دهد: «من خودم را موظف می‌دانم که در ایجاد این ارتباط دوسویه در اولین قدم به عنوان صدای مردم پیگیر خواسته‌ها، پیشنهادها و انتقادهای مردم از شورا باشم و از طرف دیگر شورای اسلامی شهر نیز در کنار دستگاه‌های اجرایی، بازوی توانمندی است و بدون شک عملکردهای خوبی خواهد داشت و وظیفه‌ی بعدی من، اطلاع‌رسانی و انعکاس این گزارش عملکرد به مردم است.»

عابدی برای ایجاد ارتباط و تعامل بین شورا و مردم طرح‌هایی دارد و می‌گوید: «یکی از طرح‌هایی که ان‌شاالله در آینده پیگیری می‌کنم، نشست محلات است. به این صورت که ما به صورت مداوم در محله ده‌گانه‌ای که پیش از این شورا آن را مشخص و تقسیم‌بندی کرده است، نشست صمیمی برگزار کنیم تا مردم حضور پیدا کنند و خواسته و ایده‌هایشان را مطرح کنند. یعنی در واقع در این نشست محلات از مردم دعوت می‌کنیم برای ساخت و ساز و آبادانی شهر مشارکت داشته باشند و این امتیازی می‌شود تا ما نیازها را بیشتر بشناسیم و تا آنجا که قانون اجازه ورود می‌دهد، شورای اسلامی شهر و دستگاه‌های اجرایی پیگیر مشکلات باشند. نشست محلات فرصتی است تا جلسات شورای اسلامی شهر در دل شهر و با حضور مردم و خارج از صحن شورا برگزار شود.»

عابدی در ادامه توضیحی از ساعت کاری خود در شورا می‌دهد: «نحوه کار کردن من به این شکل است که من صبح‌ها در خود فرمانداری مستقرم و وقت‌های دیگری مثل عصر و شب برای شورا وقت می‌گذارم.» حجت عابدی در کنار فرمانداری و شورا به عنوان عضو کمیته تبلیغات با ستاد نماز جمعه گراش نیز همکاری دارد.

او در پایان می‌گوید: «اولین کنفرانس خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر پس از معارفه‌ی شهردار برگزار می‌شود و قصد داریم دو ماه یک بار، برنامه‌ی کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران داشته باشیم. برای موفقیت در این پست، بازوی توانمند ما رسانه و جراید محلی است که درخواست دارم از رسانه‌ها که با شورای پنجم نهایت همکاری را داشته باشند و امیدواریم ما نیز به جایی برسیم که نقد سازنده و پیشنهاد مردم را بپذیریم و در راستای خدمت به مردم بتوانیم موثر باشیم.»

7 نظر

  1. ضمن تبریک به جناب آقای حجت عابدی و تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر که با اعتماد و اعتقاد به عملکرد خوب ایشان به عنوان مسول روابط عمومی و اطلاع رسانی شورا انتخاب کرده اند باطلاع آقای ناشناس می‌رسانم دوست عزیز عقل و تجربه چه بدی دارد که مدرک تحصیلی را بجای آن می‌گذارید حالا اگر بفرمایید تخصص بله آقای عابدی بسیار در امور رسانه ای و روابط عمومی دارای تجربه و تخصص و تبحر می باشد . حسن سابقه خدمت به مردم فهیم گراش شخصیت والا رفتار جوانمردانه و به ویژه بینش رسانه ای کاملا دارند

  2. با سلام
    بنظرم جناب عابدی یکی از مناسب ترین افراد برای این پُست هستند و طی این سالها بارها شایستگی خود را در زمینه های مختلف ، نشان داده اند . هر چند من معتقدم این جوانِ با استعداد و دوست داشتنی ، به حقِّ خود نرسیده اند و شایستگی در دست گرفتن امور بالاتری را هم دارند . ضمنن ایشان در حال حاضر ، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی گراش هستند .

  3. سلام. ممنون از استاد فرهمند که بمب انگیزه هستند
    شما نسبت به من لطف دارید. در پناه حق پایدار باشید.

    جناب محسن از شما هم سپاسگذارم. دعای خیر بفرمایید

  4. یکی خودم لیسانس دارم ولی بخاطر آشنا و پارتی نداشتم مجبورم دور از خانواده تو شیراز مغازه داری کنم
    پس اول به فکر این جوانها باشید
    با تشکر
    انشالله موفق باشید
    شرمنده اگه ناراحتتون کردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top