بستن

نوجوانان هلال‌احمر با ۷ گل شیرازی‌ها را بدرقه کردند

هفت برکه (گریشنا): تیم هلال‌احمر با برد پر گل مقابل تیم پاسارگاد شیراز، با پنج امتیاز در رده سوم جدول گروه اول لیگ برتر فوتبال نوجوانان فارس قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه هلال‌احمر، مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان استان فارس امسال با حضور دوازده تیم از سراسر استان فارس و در دو گروه شش تیمی آغاز شد. تیم فوتبال نوجوانان هلال احمر که دو قهرمانی،یک نایب قهرمانی و یک مقام سومی را در چهارسال متوالی حضورش در کارنامه خود دارد با تیم‌های پیام، پاسارگاد و المپیک اسپورت هر سه از شیراز به همراه کوثر آزادی نی‌ریز و سرباز کازرون در گروه ۲ قرار گرفت.

قاسم فرسوده مدیر باشگاه هلال‌احمر در مورد حضور در بازی‌های امسال گفت: «هلال‌احمر امسال نیز درصدد هست بتواند همچون سال‌های گذشته خود را مدعی قهرمانی قلمداد کند.»

این بازی‌ها از روز جمعه ،دهم شهریور استارت خورد و هلال احمر گراش در اولین بازی در شیراز به مصاف تیم پرمهره پیام رفت و در حالی که تا دقیقه ۷۰ با گل هافبک تکنیکی خود صادق صداقت یک بر صفر از حریف پیش بود در نهایت با تساوی یک بر یک متوقف شد.

گراشی‌ها در هفته دوم نیز می‌بایست به شیراز اعزام می‌شدند و این‌بار مقابل المپیک اسپورت صف‌آرایی می‌کردند. هلال احمری‌ها در این بازی هم بازی خوبی از خود نشان دادند و بارها و بارها دروازه حریف شیرازی خود را مورد حمله قرار دادند ولی در نهایت به نتیجه‌ای بهتر از مساوی دست نیافتند.

صادق صداقت، زننده تک گل هلال احمر بود هر چند یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد.

با این تساوی هلال احمر از دو بازی خارج از خانه و مقابل حریفان شیرازی صاحب دو  امتیاز شده بود و برای بالاکشیدن خود از جدول و قرار گرفتن در جمع مدعیان نیاز مبرم به سه امتیاز دیدار خانگی در هفته سوم داشت.

 

سومین حریف شیرازی در گراش

هلال‌احمری‌ها در این هفته میزبان دیگر تیم شیرازی یعنی پاسارگاد بودند و خیلی زود و در دقیقه ۱ بازی از روی تیز هوشی هافبک گلزن خود صادق صداقت به گل اول رسیدند. شیرازی‌ها که انتظار گل خوردن در همان ابتدای کار نداشتند کمی متزلزل نشان می‌دادند تا این‌که در دقیقه ۳۵ صداقت دومین گل خود را وارد دروازه حریف نمود.

بارش باران و لغزندگی زمین شور و حال خاصی به نوجوانان داده بود و حرکت‌های انفجاری صداقت و سانترهای زیبای بهجتی از جناح چپ خط دفاعی شیرازی‌ها را به هم ریخته بود تا در پایان هلال احمری‌ها برد شیرین هفت بر صفر را در حضور تماشاچیان گراشی خود جشن بگیرند.

صادق صداقت با زدن چهار گل ستاره بی‌چون وچرای این مسابقه بود و سینا مهدوی،احمدرضا بهجتی و محمدرضا اسماعیلی دیگر گلزنان هلال احمر در این مسابقه بودند.

گراشی‌ها با این برد ۵ امتیازی شدند و خود را تا رده سوم جدول بالا کشیدند.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top