بستن

حضور رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم در همایش روشنای علم

دکتر امیرحمزه مهرابی، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم، در همایش تجلیل از نخبگان علمی گراش حضور می‌یابد.

به نقل از روابط عمومی دبیرخانه‌ی همایش روشنای علم، با پیگیری‌ها و نامه‌نگارهای انجام شده، دکتر مهرابی جهت حضور در این همایش اعلام آمادگی کرده است.

دکتر مهرابی علاوه بر ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم، در هیات علمی دانشگاه شهید محلاتی نیز عضویت دارد. ایشان دکتری تخصصی (Ph.D) خود را در رشته‌ی «مدیریت دولتی ـ گرایش منابع انسانی» از دانشگاه تهران اخد کرده‌ و در سال ۹۰ توانست عنوان «پایان نامه برتر مقطع دکتری در زمینه مدیریتی» را کسب کند. هم‌چنین کسب رتبه «پژهشگر برتر» پردیس قم دانشگاه تهران در سال ۸۹، «مقاله برتر» در هفته پژوهش سال‌های ۸۴ و ۸۶ و کسب رتبه‌ی دوم «استاد پژوهشگر موفق» در هفته پژوهش سال ۸۲ از دیگر موفقیت‌های ایشان به‌شمار می‌رود.

از دکتر مهرابی چهار جلد کتاب‌ و صدها مقاله علمی ـ پژوهشی، علمی ـ ترویجی و تخصصی در نشریاتی هم‌چون ISI ، فصلنامه علوم اجتماعی، فصلنامه علمی ـ پژوهشی فرهنگ مدیریت، فصلنامه تخصصی دین و سیاست، فصلنامه تخصصی پیام مدیریت و … به چاپ رسیده است.

دکتر امیرحمزه مهرابی هرچند از سال‌های پس از پیروزی انقلاب در قم اقامت دارد، اما در این مدت ارتباط خود را با گراش حفظ کرده‌ است.

همایش روشنای علم به مناسبت تجلیل از نخبگان علمی شهر گراش، جمعه در سالن‌ همایش‌های دانشکده علوم پزشکی برگزار می‌شود.

1 نظر

  1. با تشکیل کمیته علمی در پیگیری و کسب مجوز برای برگزاری همایش یا کنگره های سالانه یا دوسالانه میشه کاداگ رو از رکود نجات داد چراکه این راهکار میتونه مقالات علمی مرتبط با توانمندی و پتانسیل پزشکی و پیراپزشکی در گراش، شهر رو بعنوان شهر علمی مطرح کنه.
    یه راهکار دیگه اینه: با توجه به فارغ التحصیلان رشته های مختلف و همچنین پتانسیل پزشکی در دانشکده گراش، میشه شاخه ای از اون رو به پزشکی پیوند زد مثلا کسی که مکانیک خونده میتونه با همکاری دانشکده گراش در زمینه بیومکانیک کار کنه که برای خروجی کاربردی یک طرح تعریف شده نیاز به تعریف یک پروژه بین رشته ای هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top