بستن

سکان معاون آموزشی آموزش و پرورش در دست یک معلم جوان

هفت‌برکه (گریشنا): جلسه هم‌اندیشی و تشریح طرح و برنامه‌های آموزشی و پرورشی و هماهنگی جهت آغاز سال تحصیلی جدید در سالن کنفرانس آموزش و پرورش گراش برگزار شد. معرفی اعضای جدید در سمت‌های مختلف و تقدیر از اعضای پیشین، بخش دیگر این برنامه بود.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش: ذبیح‌الله رضایی، مدیر آموزش و پرورش، معاونین آموزشی، پرورشی و پشتیبان و کارشناسان دوایر اداره، مدیران مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهر و روستا در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه ذبیح‌الله رضایی، مجید محبی را به عنوان معاون آموزشی، محمد‌رضا پاک‌سرشت را به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی، محمد‌حسین حسینی‌نیا را به عنوان کارشناس ارزیابی عملکرد، حسین جعفرزاده را به عنوان کارشناس امور مالی، و قاسم منصوری را به عنوان مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش ارد معرفی کرد.

همچنین در این جلسه از زحمات مصیب قادری، معاون آموزشی؛ عبدالمهدی خواجه، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی؛ اسدالله اسدی، کارشناس حراست؛ اصغر پورکریمی، کارشناس امور مالی؛ رضا کرمی، کارشناس ارزیابی عملکرد؛ معصومه بهمنی، کارشناس فرهنگی – هنری و همچنین محمدجواد دلام، مسئول نمایندگی آموزش و پرورش بخش ارد که در سال تحصیلی پیش‌ رو در مدارس شهرستان گراش ادامه خدمت خواهند نمود، تقدیر کرد و هدایایی نیز به رسم یادبود به آن‌ها اهدا کرد.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش در خصوص تغییرات در پست‌های اداری گفت: «با توجه به این که برخی از همکاران اداری بنا به ادامه تحصیل و یا این که سال‌های آخر خدمت خود را سپری می‌کنند، خواستار جابه‌جایی و خدمت در مدرسه بودند و این علی‌رغم میل باطنی ماست، چرا که دوست داشتیم بیشتر در خدمت این عزیزان باشیم و از تجربیات آن‌ها بهره ببریم، ولی در هر صورت با درخواست این همکاران موافقت شد و نیروهای جدید نیز جایگزین شدند و امیدواریم که بتوانیم با بهره‌گیری از تجربیات این بزرگواران و همچنین انرژی و توان نیروهای جدید در راستای اهداف و ارتقای آموزش و پرورش این شهرستان گام برداریم.»
در بخش دیگر این برنامه، پیرامون مسائل مختلف آموزشی و پرورشی و فراهم نمودن شرایط و تجهیزات لازم برای تحصیل و همچنین موفقیت بیش از پیش دانش آموزان بحث و تبادل نظر شد.
رضایی بعد از تشکر از حضور به موقع مدیران مدارس افزود: «مدیران مدارس مهم‌ترین عنصر در ساختار آموزش و پرورش و حلقه اتصال سیاست‌ها و برنامه‌های بالادستی با معلمان و دانش آموزان و اولیا می‌باشند و نقش بسزایی در تحول و تقویت رویکرد‌های آموزشی و پرورشی دارند.»
اقامه نماز و ضیافت ناهار پایان‌بخش جلسه عمومی مدیران مدارس شهرستان بود.

 

3 نظر

  1. از حسن نیت جناب آقای رضایی و آرامشی که در اداره ایجاد کرده است واقعا باید سپاسگزاری کرد. انتصاب دوستان و نیروی های جوان و پر تلاش جدید الاانتصاب که الحق به جا و شایسته بوده است تبریک می گویم. و از فرماندار محترم از حسن و نیتی که در این انتصاب انجام داده است تشکر و قدردانی می کنیم.

  2. آقای محبی از نیروهای خوش فکر و پرتلاش مجموعه آموزش و پرورش هستند امیدوارم در این پست خطیر موفق باشند تبریک صمیمانه ما را پذیرا باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top