بستن

۸۵۰۰ نهال در باغ آموزش و پرورش گراش

هفت‌برکه (گریشنا): مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش از ورود بیش از هشت هزار  و پانصد دانش آموز به مدرسه در اول مهرماه ۱۳۹۶ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش، ذبیح الله رضایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش گفت: امسال با آغاز سال تحصیلی بیش از هشت هزار و پانصد دانش آموز دختر و پسر با حضور در کلاس های درس بهار تعلیم و تربیت را در مهرماه آغاز می کنند.

رضایی گفت: از این تعداد ۴۵۰۰ دانش آموز در پایه‌های شش گانه مقطع ابتدایی و چهار هزار نفر در مقاطع متوسطه اول و دوم تحصیل خواهند کرد.

رضایی به نواختن زنگ «مهر و مقاومت« همزمان با سراسر کشور در اول مهرماه در سطح شهرستان گراش اشاره کرد و گفت: این مراسم با حضور مسئولین شهرستانی به طور نمادین در یکی از مدارس شهر گراش در اول مهر ماه اجرا خواهد شد.

وی اجرای پروژه مهر در مدارس را یکی از فعالیت‌های مهم در آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: به منظور آماده‌سازی مدارس جهت سال تحصیلی فعالیت‌هایی چون انجام تعمیرات لازم، رنگ آمیزی، برنامه‌ریزی درسی، کلاس‌بندی، ثبت‌نام دانش آموزان، سازماندهی مدیران، معاونان و نیروهای آموزشی در مدارس صورت گرفته است تا سال تحصیلی خوبی را آغاز کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top