بستن

۶۳ نفر آماده ورود به دنیای گویندگی

هفت‌برکه (گریشنا): ۶۳ نفر از علاقه‌مندان به هنر دوبله و گویندگی در استودیو پارسینا گراش زیر نظر کیوان عسگری تست دادند.

به گزارش هفت‌برکه، دیروز جمعه در آخرین روز تابستان ۹۶ استودیو پارسینا گراش میزبان برگزاری تست دوبله و گویندگی زیر نظر استاد کیوان عسگری، گوینده گلوری و مدرس دانشکده خبر تهران بود. کیوان عسگری از ساعت ۹ تا ۱۲:۳۰ مهمان استودیو پارسینا بود. فراخوان شرکت در تست دوبله و گویندگی از یک هفته قبل داده شده بود و علاقه‌مندان از گراش، لار و اوز در این برنامه حضور داشتند.

کیوان عسگری، مدرس دانشکده خبر در تهران، هفت سال است که کلاس‌های دوبله و گویندگی را در شیراز را برگزار می‌کند، عسگری با اشاره به این که استقبال علاقه‌مندان خیلی خوب بود، گفت: «با توجه به اینکه روز جمعه است ولی استقبال خیلی خوب بود، این تست فقط به این منطور نیست که اگر شما نمره قبولی را کسب نکردید، دیگر به درد این کار نمی‌خورید، انجام تست امروز صرفا برای شناخت صداها و محک است، سعی کنید در دوره‌ها شرکت کنید تا بیشتر با نحوه دوبله و گویندگی آشنا شوید و آموزش لازم را ببینید. کلاس‌ها از ۱۵ مهر شروع می‌شود و امیدوارم همه شما را در آنجا ببینم.»

نتایج پذیرفته‌شدگان دوم مهرماه از طریق کانال تلگرام رادیو هفت برکه به آدرس t.me/r7berkeh اعلام می‌شود و بعد از اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان، از ۱۵ مهرماه ترم اول کلاس‌های دوبله و گویندگی با موضوع «مبانی فن بیان» آغاز می‌شود.

برای ثبت نام و اطلاع از زمان برگزاری دوره‌ها می‌توانید با شماره ۰۹۹۰۷۲۴۹۹۷۱ دبیرخانه رادیو هفت‌برکه تماس بگیرید، و یا به کانال تلگرامی رادیو به آدرس t.me/r7berkeh مراجعه کنید.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top