بستن

معارفه غیر رسمی شهردار جدید در مراسم هفته دفاع مقدس

هفت‌برکه (گریشنا): همراه با گرامی‌داشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس، شهردار آینده گراش با کارکنان شهرداری گراش آشنا شد.

یکشنبه شب دوم مهرماه، پایگاه مقاومت شهید برزگران بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با برگزاری مراسمی در مسجد کمیل، یاد و خاطره شهدا و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را گرامی‌ داشت. سرهنگ عباس سپهر سخنران اصلی این مراسم بود و احمد فقیهی‌کیا، شهردار جدید گراش، به همراه علی‌اصغر حسنی، رییس شورای شهر، و عبدالحسین مهروری، سرپرست شهرداری گراش، از جمله حاضرین در برنامه بودند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری گراش، در این مراسم که با حضور کارمندان و کارکنان شهرداری گراش برگزار شد، سرهنگ سپهر با نقل خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، علی‌الخصوص شهدای شهرستان گراش، به تشریح دسیسه‌های دشمن در سال‌های اخیر در کشورهای همسایه پرداخت و ضرورت آگاه بودن از این دسیسه‌ها را یادآور شد.

در پایان مراسم، فقیهی‌کیا با مسئولین و نیروهای واحدهای شهرداری آشنا شد. فقهیی‌کیا، شهردار منتخب شورای پنجم، به گراش نقل مکان کرده است و پس از صادر شدن حکم از طرف استاندار فارس، رسما کار خود را در شهرداری گراش آغاز خواهد کرد.

1 نظر

  1. با سلام
    آقای سپهر من از شما خیلی ممنون چون واقعا برای من کارهای مهمی انجام دادین و همیشه براتون دعا میکنم
    ولی پیش چندتا از پاسداران رفتم همشون انگار طلب کار بودن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top