بستن

ارمغان هلال‌ احمر برای دانش‌آموزان کنگ و ریشه

هفت‌برکه (گریشنا): داوطلبان جمعیت هلال‌ احمر شهرستان گراش در طرح ملی ارمغان مهر، ۷۰ بسته نوشت‌افزار و لوازم بهداشتی را بین دانش‌آموزان روستای کنگ‎‌وریشه توزیع کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌ احمر شهرستان گراش، به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حمایت داوطلبان و خیرین جمعیت هلال‌ احمر و پایگاه مقاومت اداری شهید قدرت‌الله عالمی، ۷۰ بسته نوشت‌افزار و لوازم بهداشتی در قالب طرح ملی ارمغان مهر تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند روستای کنگ‌‌وریشه، از توابع بخش مرکزی این شهرستان، توزیع شد.

محسنی، رییس جمعیت هلال احمر گراش، با اشاره به نقش هلال‌احمر به عنوان پلی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان عنوان کرد: «هدف اصلی اجرای این طرح، پیام صلح و دوستی و استفاده از خدمات داوطلبانه است. پیامی که قرار است به قلب تک‌تک روستاها و نقاط دورافتاده شهرستان برود و نوع نگرش یک خیر و داوطلب با آن شناخته می‌شود و به این ترتیب داوطلبان با یک عملکرد سنجیده برگرفته از ارزش‌ها، به طور غیر مستقیم، مفاهیم ارزشی را به نسل امروز که آینده‌سازان جامعه‌اند منتقل می‌کنند.»

رییس جمعیت هلال‌ احمر گراش بیان کرد: «در ذات این بسته‌ها یک تفاوت مهم وجود دارد که جدای از کاربرد اصلی‌شان، دوست داشتن و به فکر هم‌نوع بودن را در ضمیر ناخودآگاه این کودکان زنده می‌کند.»

6 نظر

  1. کاش میتوانستیم لباس های این کودکان معصوم را هم مثل مدارس شهر یکسان کنیم تا دیگر تفاوت را بین همدیگر احساس نکند وهمه همدیگر را همنوع ویکرنگ ببینند.

  2. سلام
    جاداره تقدیر وتشکر بکنیم به نمیاندگی از داوطلبان هلال از سرکار خانم فاطمه محمدی که به تنهایی همه ی زحمات کاروان رو دارن به دوش میکشن از جمع اوری هزینه تا بسته بندی که به دست نیازمندا برسه .

  3. اجرتون با امام حسین(ع). و در جواب که گفتین خیرى که در خانه رود… این افراد خیلى کاراى خیر دیگه انجام میدن که لزوم نمیدونن مردم بفهمن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top