بستن

هفته‌ی اول پرکار برای آموزش و پرورش گراش

گریشنا (هفت‌برکه): نواخته شدن زنگ شروع سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در روز شنبه، اول مهرماه، هفته‌ی پرکاری را برای مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش رقم زد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش، در اولین هفته از سال تحصیلی جدید که مصادف با چند مناسبت مهم یعنی دهه اول محرم و هفته دفاع مقدس بود، برنامه‌های ویژه‌ای به اجرا در آمد.

سوگواره «احلی من العسل»

امروز چهارشنبه، پنجم مهرماه، سوگواره دانش‌آموزی «احلی من العسل» به مناسبت ماه محرم در حسینیه حضرت زینب (س) برگزار شد. مدیر آموزش وپرورش گراش، معاون پرورشی و تربیت بدنی و فرمانده بسیج دانش‌آموزی در این سوگواره که با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه و هیأت محبان اهل بیت (ع) برگزار می‌شد، حضور داشتند.

یوسف مهیایی، معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش، گفت: «این سوگواره با هدف ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ولایت‌مداری، آشنایی نسل جوان با زندگی‌نامه و حماسه‌آفرینی شهدای جوان کربلا، و همچنین ترویج روحیه استکبارستیزی در جوانان و نوجوانان، ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوره اول، هم‌زمان با سراسر استان برگزار گردید.»

محفل انس با شهدا

به مناسبت هفته دفاع مقدس، محفل انس با شهدا در هنرستان زاهدی برگزار شد. در این محفل ذبیح‌الله رضایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش، سرگرد دهقان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛ و کارشناس حراست و فرمانده بسیج دانش‌آموزی حضور داشتند.

جلسه فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس

جلسه فرماندهان واحدهای مقاومت مدارس و جلسه هم‌اندیشی معاونین پرورشی مدارس شهرستان گراش با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، فرمانده بسیج دانش‌آموزی و کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی در سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار شد.

ذبیح‌الله رضایی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش در این جلسه گفت: «وظیفه معلمان صرفا آموزش نیست، بلکه ما باید این موقعیت را قدر بدانیم و با درک این شرایط و همچنین درک مختصات سیاسی دنیای پیچیده امروز، در راستای ساخت تمدن نوین اسلامی در مقابل تمدن پوشالی غرب گام برداریم و به نسل آینده نیز منتقل کنیم.»

آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش، دانش‌آموزان مدارس گراش قوانین راهنمایی و رانندگی را آموزش می‌بینند.

با توجه با مصوبه کارگروه سرویس مدارس و هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید، با همکاری فرماندهی پلیس راهور شهرستان گراش، قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود.

2 نظر

  1. این [ماموران] راهور جدیدی که اومدن فقط واسه تو همین جلسه های بچه ها خوبن و بس واسه تو شهر به درد نمیخورن اخه نه اخلاق دارن و نه …..دیروز صبح بنده رو با یه لحن تند و بی ادبانه وایسوندن …حیف از این همه محبت که خیرین ما نسبت به این اداره داشتن

  2. مسولین جدید هیچ کدومشون دیدگاه اموزشی وپرورشی ندارن متاسفانه…..فقط سیاسی اومدن که مثلا اصلاح طلبها اداره دستشون باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top