بستن

نوجوانان هلال احمر گراش صدرنشین نیم‌فصل لیگ برتر فارس

هفت برکه (گریشنا): نوجوانان هلال احمر گراش گروه یک مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان فارس، بدون شکست صدرنشین نیم فصل اول شدند.

به گزارش عبدالرضا حسین‌پور، در حالی که فوتبال گراش درگیر مسابقات باشگاهی بزرگسالان شهرستان بود نوجوانان هلال احمر دوران آماده‌سازی خود را برای شرکت مقتدرانه در لیگ برتر استان سپری می‌کرد.

پس از قرعه‌کشی و مشخص شدن حریفان هلال احمر،مشخص شد امسال کار این تیم کار سخت‌تری  در پیش رو دارد حضور سه نماینده از شیراز به نام‌های پیام، المپیک اسپورت و پاسارگاد به همراه سرباز کازرون و کوثر آزادی نی‌ریز که از تیم‌های قدیمی و ریشه‌دار استان به شمار می‌رود کمی کار را برای نماینده گراش سخت‌تر می‌کرد.

دو مسابقه اول نوجوانان در خارج از خانه و با تیم‌های پیام و المپیک اسپورت برگزار شد که با وجود برتری نسبی در دو مسابقه به نتیجه‌ای بهتر از مساوی دست نیافتند تا در سومین بازی در گراش دیگر نماینده شیرازی یعنی پاسارگاد را با نتیجه پرگل ۷ بر ۰ شکست دهند و با روحیه‌ای مضاعف به مصاف سرباز کازرون بروند.

نوجوانان گراشی در کازرون تیم سرباز کازرون را در خانه حریف با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دادند، تا آخرین بازی نیم فصل تعیین‌کننده تیم قهرمان باشد،در این بازی هلال احمر باید به مصاف تیم صدرنشین کوثر آزادی می‌رفت.

هلال‌احمری‌ها که عزم خود را جزم کرده بودند یک‌بار دیگر نشان دادند که مقابل هر حریفی برای پیروزی می‌جنگند و به راحتی تسلیم نمی‌شوند،این بازی که از جذابیت خاصی برخوردار بود در نیمه اول گلی در برنداشت. شاگردان ابراهیمی نیمه دوم را طوفانی آغاز کردند. از روی یک ضربه ایستگاهی که کاپیتان آینده‌دار تیم یعنی رامین فرجی نواخت با ضربه نهایی میلاد قادری تک گل پیروی‌بخش نوجوانان به ثمر رسید.

دقایقی بعد با اخراج بهجتی، هلال‌احمری‌ها ۱۰ نفره شدند ولی این امر باعث نشد که آن‌ها به دفاع بپردازند و علی رغم یک یار کمتر ولی باز هم حملات زیادی را روی دروازه نی‌ریز خلق کردند ولی در پایان با همان یک گل به پایان رسید تا قهرمانی نیم فصل خود را بدون شکست مقابل هواداران خود جشن بگیرند.

هلال‌احمر با این برد از ۵ بازی صاحب ۳ برد و دو مساوی،بدون باخت با ۱۱ امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار گرفت. فوتبالیست‌های نوجوان در حال حاضر تعطیلات نیم فصل را سپری می‌کنند و در اولین بازی برگشت تیم هلال احمر در گراش میزبان پیام شیراز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top