- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

زایمان مادر باردار در کنار جاده

هفت‌برکه (گریشنا): مادر ۳۷ساله‌ی بارداری که در جاده ارد دچار درد شدید زایمان شده بود، زایمان خود را در کنار جاده توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ گراش انجام داد.

به گزارش روابط عمومی به نقل از جلال ایزدی، سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان گراش، دیروز سه‌شنبه یازدهم مهرماه، ساعت ۱۱:۳۰ طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مبنی بر درد شدید یک مادر باردار ۳۷ساله در محور مواصلاتی محلچه به سمت دو راهی ارد، بلافاصله نیروهای اورژانس پایگاه جاده‌ای ارد، به محل اعزام شدند و حین رسیدن، شاهد زایمان قریب الوقوع و خونریزی شدید مادر در کنار جاده بودند. نیروهای اورژانس سریعا وارد عمل شدند و فرآیند زایمان را کامل نمودند و پس از انجام اقدامات اولیه و حیاتی برای مادر و نوزاد که در شرایط بحرانی قرار داشتند، آنها را به زایشگاه بیمارستان امیرالمومنین(ع) گراش منتقل کردند.

جلال ایزدی در این باره گفت: «مادر باردار در ۳۹هفتگی از حاملگی بوده و زایمان سومش بوده که برای انجام زایمان به سمت بیمارستان در حرکت بوده است، و به دلیل درد شدید زایمان و عدم تحمل این درد، قبل از رسیدن به بیمارستان و با کمک نیروهای اورژانس در کنار جاده، زایمان انجام می‌شود.»

[1]