- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

تلاش پلیس برای جلب رضایت مردم

هفت‌برکه (گریشنا) : صبحگاه مشترک نیروی انتظامی با حضور نیروهای انتظامی و نظامی شهرستان صبح شنبه ۱۵ مهرماه در کلانتری مرکزی گراش برگزار شد.

[1]

به گزارش هفت‌برکه پس از اجرای مراسم صبحگاه سرهنگ علی بابایی فرماندهی انتظامی شهرستان گراش با تشکر از حاضرین گفت: «در بحث پیشگیری از جرائم یار و یاور ما باشید. شهرستان گراش یکی از شهرستان‌های امن بوده ولی از این هم یهتر خواهیم بود.» توصیه‌هایی برای پیشگیری از جرایم و مساله شدآمدی (ترافیک) بخش دیگر سخنان فرماندهی انتظامی شهرستان بود

شاهچراغ امام جمعه نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: «هفته نیروی انتظامی فرصتی گرانبهایی برای تعامل و گزارش به مردم است. مجموعه نیروهای انتظامی در جهت افزایش رضایت‌مندی مردم، کاهش جرایم سازمان‌یافته و مواد مخدر اقدامات مناسبی انجام داده است.»

امام جمعه گراش با تشکر از زحمات نیروی انتظامی در گراش گفت: «امروز شهرستان گراش از امنیت قابل قبول و مثال‌زدنی برخوردار است و این امنیت در سایه مشارکت مردم و همکاری نیروهای امنیتی است. در همین دهه اول محرم توطئه دشمن ناامن کردن مجالس عزاداری خنثی شد.»

اصغر فرودی فرماندار گراش با تشکر از زحمات نیروی انتظامی در دهه عزاداری حسینی گفت: «در حوزه تامین امنیت در وضعیت خوبی قرار داریم. یکی از مباحث در بحث جرائم اینترنتی است و پلیس فتا باید در این شهرستان راه‌اندازی شود.»

فرماندار گراش خواهان پیگیری سریع ارائه خدمات انتظامی به مردم شد: «به جز حوزه امنیت در حوزه خدمات هم باید رضایت مردم را به دست آوریم. بحث صدور گواهی‌نامه و انگشت‌نگاری باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.»

در بخش پایانی از  چند تن از جانبازان و بازنشستگان نیروی انتظامی، همچنین پرسنل نمونه فرماندهی انتظامی شهرستان تقدیر شد.

از سوی فرماندهی انتظامی از ستارنژاد بازنشسته نیروی انتظامی، خانواده مرحوم کیانی‌فرد  و جانبازان میرازیی، نیساری و زارعی تقدیر شد. سرگرد مزارعی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، ستوان یکم حسین زارعی ریاست حفاظت اطلاعات، ستوان دوم ذبیح‌الله نوروزی از عقیدتی سیاسی، ستوان سوم محسن گلخنی، استوار یکم حمید پوشش، استوار دوم علیرضا کمالی، سرباز وظیفه سید عبدالرحیم حسینی پرسنل نمونه معرفی شده بودند.