- هفت‌برکه | گریشنا - https://7berkeh.ir -

آغاز اولین دوره آموزش دوبله در گراش

هفت برکه(گریشنا): اولین دوره کلاس‌های دوبله و گویندگی زیر نظر کیوان عسگری، مدرس دانشکده خبر تهران و مدیر گلوری در گراش شروع شد.

به گزارش هفت برکه، بعد از گرفتن تست دوبله و گویندگی در سه مرحله از صد نفر علاقمند به این رشته، چهاردهم مهرماه اولین جلسه دوره آموزش تخصصی دوبله و گویندگی با تدریس کیوان عسگری گوینده گلوری و مدرس دانشکده خبر تهران  در سالن سینما‌ی گراش آغاز شد. این کلاس‌ها از ساعت هشت صبح شروع شده و تا ۱۶ نیز ادامه داشت.

رادیو هفت برکه وابسته موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد گراش قرار است این دوره آموزشی را طی هشت جلسه روزهای جمعه در دو نوبت صبح و عصر برای علاقمندان برگزار کند.

محمدعلی شامحمدی، سردبیر رادیو هفت برکه در مورد استقبال از این دوره‌ها گفت: «با این که اولین دوره است که کلاس‌های دوبله و گویندگی را در گراش برگزار می‌کنیم استقبال خوبی از آن شده است، دیروز که اولین جلسه از کلاس‌ها برگزار شد ۳۰ هنرجو در آن ثبت نام کردند و حضور داشتند و بنا به درخواست زیاد دوستان مهلت ثبت نام را تا بیستم مهرماه تمدید کردیم که بقیه هم بتوانند ثبت نام کنند و از جلسه بعد به کلاس‌ها اضافه شوند.»

شامحمدی در ادامه اشاره‌ای به تست دوبله و گویندگی در روزهای گذشته داشت و افزود: «قبل از آغاز کلاس‌ها کیوان عسگری به گراش آمد و از ۶۳ نفر از علاقمندان به این رشته در استودیو پارسینا تست گرفت بعد از آن نیز بنا به درخواست زیاد ما در سه نوبت دیگر مجدد این تست را تکرار کردیم و فایل‌های صوتی برای استاد عسکری ارسال شد.  بعد از اتمام تست ثبت نام برای کلاس‌ها آغاز شد، ثبت‌نام در کلاس‌های دوبله محدودیتی ندارند و برای عموم آزاد است.»