- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

دومین دوره دانشگاه شیراز مرکز گراش: اصول باشگاه‌داری ورزشی

هفت برکه (گریشنا): دوره‌ی یک روزه‌ اصول باشگاه‌داری و مدیریت تیم‌های ورزشی در دانشگاه شیراز مرکز گراش برگزار شد.

به گزارش هفت برکه این دوره تخصصی طی ده ساعت پنج‌شنبه، سیزدهم مهر ماه برگزار شد. دکتر محمد حسن عبدالهی، رئیس مرکز ورزش درمانی دانشگاه شیراز مدرس این دوره بود.

محسن افشار، مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گراش می‌گوید: «از دو ماه قبل مهندس حامد عبدالهی، رئیس دانشگاه شیراز، مرکز گراش با هدف ارتقا سطح علمی و دانش‌افزایی ورزشکاران به ما پیشنهاد برگزاری چند دوره‌ی تخصصی را دادند. برای شرکت‌کنندگان در اولین دوره تخصصی با عنوان اصول باشگاه‎‌داری و مدیریت تیم‌های ورزشی مدرکی با اعتبار دانشگاه شیراز صادر خواهد شد.»

[1]

حامد عبدالهی رییس دانشگاه شیراز مرکز گراش در مورد برگزاری این دوره گفت:«بنا به درخواست انجمن دانش‌آموختگان تربیت بدنی گراش از رئیس مرکز ورزش درمانی دانشگاه شیراز برای تشکیل این دوره دعوت شد. در کنار این برنامه، ما یک جلسه برگزار کردیم با حضور دکتر محمدحسن عبدالهی، محسن افشار و سعید رایگان به نمایندگی از اداره آموزش و پرورش و انجمن دانش‌آموختگان تربیت بدنی، علی‌رضا دانشور، مدیر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گراش و از فارغ‌التحصیلان رشته تربیت بدنی، صادق فروزان، مدیر عامل موسسه آبشار اندیشه گراش، در این جلسه وضعیت ورزش گراش بررسی و نیازسنجی‌هایی نیز انجام شد تا بر اساس آن در آینده دوره‌های تخصصی برگزار شود. نزدیکترین برنامه‌ای که بعد از این خواهیم داشت نیز اوایل آبان ماه با موضوع آسیب‌شناسی ورزشی و حرکت اصلاحی خواهد بود.»

به نظر مهندس عبداللهی مدیران ورزشی می‌توانستند استفاده بیشتری از این دوره داشته باشند:«با وجود داشتن تعداد قابل توجه‌ای باشگاه در گراش و هماهنگی با اداره ورزش و جوانان و مکاتبات این اداره با مسئولین هیات‌ها توقع ما این بود که استقبال زیادی از این دوره تخصصی در گراش شود اما از تعداد ۲۰ نفر شرکت‌کننده در این دوره تنها هفت نفر گراشی بودند و بقیه از شهرهای همجوار لار و اوز حضور داشتند.»

[2]