- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

نمایشگاه سلامت در خیابان درمانگاه

گریشنا (هفت‌برکه): نمایشگاه سلامت مرکز خدمات جامع محمد رسول الله (ص) در خیابان درمانگاه بر پاست، و بازدید از آن تا جمعه این هفته برای عموم مردم آزاد است.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشتی [1] دانشکده علوم پزشکی، این نمایشگاه که با حضور معاونت بهداشتی، قائم مقام معاونت بهداشتی، معاون فنی و اجرائی و مدیر سلامت منطقه افتتاح شد، واحدهای ستادی و محیطی معاونت بهداشتی برگزار می‌کنند.

غرفه‌های این نمایشگاه شامل مراقبت سالمند، تغذیه، سلامت روان، خود مراقبتی، مبارزه با بیماری‌های واگیر و غیر واگیر، بهداشت محیط و مدیریت بلایا و غرفه صنایع دستی سالمندان و نقاشی و کتاب خوانی است. از جمله خدمات ارائه شده در این نمایشگاه، می‌توان به ارائه خدمات بهداشتی و توزیع مکمل‌ها جهت سالمندان، آموزش جهت ترویج غذاهای سالم و مشاوره تغذیه، مشاوره روان در زمینه مدیریت استرس در محیط کار، جذب سفیران سلامت، انجام مراقبت های مربوط به خطرسنجی، آموزشی، و آگاه سازی در زمینه بیماری سل و هاری و آموزش در زمینه آمادگی در برابر مخاطرات بلای طبیعی اشاره کرد.

دیروز نیز به مناسبت روز جهانی کودک، مسابقه نقاشی با موضوع تصورات کودکان از خانواده‌هایشان و مسابقه مار و پله با موضوع تغذیه سالم جهت کودکان زیر ۵ سال با حضور والدینشان در غرفه نقاشی نمایشگاه سلامت برگزار شد.

[2]

[3]