بستن

جلسه شورای دامپزشکی در هفته‌ی دامپزشکی

هفت‌برکه (گریشنا): به مناسبت گرامی‌داشت هفته‌ی دامپزشکی، جلسه شورای دامپزشکی در سالن کنفرانس فرمانداری گراش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی دامپزشکی شهرستان گراش، جلسه شورای دامپزشکی چهاردهم مهرماه به بهانه‌ی گرامی‌داشت روز دامپزشکی با حضور بخشدار مرکزی، رییس اداره دامپزشکی، مدیر جهاد کشاورزی، معاون بهداشت و درمان شهرستان، نمایندگان شورای اسلامی شهر، معاون شهرداری و روسای ادارات برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر علی‌رضایی، رییس اداره دامپزشکی گراش، گزارشی از عملکرد شش‌ماهه‌ی دامپزشکی گراش ارائه داد و گفت: «پرسنل این اداره علاوه بر پوشش کامل واکسیناسیون دوره‌ای احشام در قالب اکیپ سیار دامپزشکی و برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی در سمت‌های خود انجام وظیفه می‌کنند. این پرسنل در زمان سیل و بحران نیز با خلوص نیت با مسئولین فرمانداری همکاری داشتند.» او در ادامه بار دیگر بر ضرورت احداث سردخانه کشتارگاه به منظور حفظ سلامت مصرف‌کننده تاکید کرد.

فضلی، بخشدار مرکزی گراش، نیز هفته دامپزشکی را به پرسنل این اداره تبریک گفت.

کنترل و نظارت دو چندان نیروی انتظامی بر محورهای مواصلاتی برای ممانعت از ورود دام‌های قاچاق و غیر مجاز، احداث سردخانه زیر نظر شهرداری، برگزاری دوره‌های آموزشی، تامین تراکتور جهت سم‌پاشی رایگان با همکاری دهیاری‌ها و بخشداری‌ها، ممنوعیت نگهداری مرغ و خروس در پرنده‌فروشی‌ها و ابلاغ نامه از طریق اصناف گراش از مصوبات این جلسه بود.

در پایان از علی ارژنگ به عنوان قصاب نمونه؛ غلامحسین هرمزی به عنوان دامدار نمونه؛ و محمد زمانی گراشی به عنوان مرغدار نمونه با اهدای لوح قدردانی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top