بستن

نایب‌قهرمان پرورش اندام جهان به گراش برگشت

گریشنا (هفت‌برکه): اسماعیل فروزان، نایب قهرمان پرورش اندام جهان، روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه با استقبال گرم مردم و چند تن از مسئولان به گراش برگشت.

به گزارش هفت‌برکه، خبر نایب‌قهرمانی اسماعیل فروزان در مسابقات جهانی پرورش اندام همراه با تیم ایران، WBPF، در شهر اولان‌باتور، پایتخت مغولستان، هفته‌ی گذشته در شهر پیچید. او که از دهم مهرماه برای شرکت در این مسابقات به مغولستان رفته بود، روز سه‌شنبه ۱۸ مهر به تهران برگشت و روز پنجشنبه در گراش مورد استقبال قرار گرفت.

فروزان در گفتگو با هفت‌برکه می‌گوید: «این مسابقات هرساله در یکی از کشورهای جهان برگزار می‌شود. امسال هم جمعا ۴۲ در این مسابقات شرکت کرده بودند.» فروزان در وزن ۷۵+ توانست مقام دوم جهان را از آن خود کند.

اسماعیل فروزان فرزند حاج مهدی، متولد خرداد ۱۳۷۲ است. او مدرک کارشناسی تربیت بدنی دارد، و مالک و مربی باشگاه فروزان است. فروزان از سال ۸۹ ورزش پرورش اندام را به صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند، و در همین سال نیز در مسابقات کشوری به مقام دوم رسید، و در سال‌های بعد به دو قهرمانی کشوری رسید. یک نایب‌قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۴ در چین، شهر ماکائو، نیز در کارنامه‌ی او می‌درخشد.

اسماعیل فروزان در مورد برنامه‌ی آینده‌اش به هفت‌برکه می‌گوید: «قصد دارم هم در زمینه‌ی تحصیلی و هم در زمینه‌ی ورزش قهرمانی فعالیتم را به طور جدی ادامه بدهم.»

او ضمن تشکر از مراسم استقبالی که برایش ترتیب داده بودند، از کم بودن حمایت‌ها نیز صحبت می‌کند: «اینجا باید به عشق خودتان ادامه بدهید. وگرنه کسی یا ارگانی نیست که از شما حمایت کند یا کمکی بکند. من تمام هزینه‌های رفت و برگشت و شرکت در این مسابقه و مسابقات قبلی را خودم به عهده داشته‌ام.»

اما آخر صحبت‌های فروزان، امیدواری موج می‌زند: «هدفم رسیدن به قهرمانی جهان است.»

 

3 نظر

  1. شهر شما چهار نعل به سوی پیشرفت ورزش خیز برداشته حسرت می خورم چرا شهر ما در رکود است دست میرزا به قهرمانان و مسولین شهرتان

  2. تبریک میگم ایکاش خبرهای دیگر ایشان نیز بیشتر منعکس میکردین که مردم در جریان قرار می‌گرفتند درود بر همه قهرمانان گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top