بستن

شبی به افتخار شهدای محله

هفت‌برکه (گریشنا): در شب پایانی ویژه برنامه از علم تا حرم ۲، ویژه برنامه شهدای محله، آبروی محله در روبه‌روی حسینیه اعظم برگزار شد.

مراسم عزاداری دهه سوم محرم به مدت پنج شب با عنوان «از علم تا حرم ۲» به همت هیات جوانان حضرت جواد الائمه علیه السلام و حلقه شهید غلامعباس یحیی‌پور در مسجد جواد الائمه با موضوع شهدا برگزار شد. رزمندگان و جانبازن دفاع مقدس علی موغلی، ابراهیم مهروری، مسعود محسن‌زاده و مهدی جعفری در این برنامه سخن گفتند. از علم تا حرم ۲ با اجرای حبیب فروزش و مداحی و سینه زنی شور برگزار شد.

ویژه برنامه این مراسم در شب پنجم با عنوان «شهدای محله آبروی محله» همراه با تجلیل از مادران شهید در کوچه روبه‌روی حسینیه اعظم برگزار شد. غلامعباس یحیی‌پور، علی‌اصغر درویشی، حیدر سلمانی، خلیل معین‌زاده، یعقوب ظرافت، محمدحسن جمالی، اکبر باقرپور، حمیدرضا خواجه‌زاده، محمد ابراهیم امیدوار، رحمت فروزان، محمود پابرجا و حسینعلی فانی شهیدان پر افتخاری هستند که روزگار کودکی و نوجوانی خود را در این محله گذارنده‌اند.

برنامه با اجرای مصطفی کارگر و با تلاوت قرآن کریم توسط نوجوان مسعود فتوحی آغاز شد. علی بهزادی با نواحی گرم همانند صادق آهنگران حال و هوایی جنگ را تداعی کرد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سرگرد دهقان با خوش آمدگویی به خانواده‌های شهدا و حاضرین در مراسم درباره ایثار و مقاومت رزمندگان سخت گفت. گروه سرود آدینه از شهر لار قطعه زیبای عمار ر اجرا کردند.

مادران و خانواده شهدای محله تندیس یادبود این مراسم را از دستان نوروز ریاست بنیاد شهید وامور ایثارگران، دهقان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و نیساری رزمنده مدافع حرم دریافت کردند. سپس مهمان ویژه این یادواره مهدیار رزمنده و جانباز مدافع حرم  درباره چگونگی مقاومت در سوریه سخن گفت. بخش پایانی مراسم مداحی و سینه‌زنی با نوای گرم عباسپور که حال و هوای خاصی به مراسم داد.

 

دبیر عکس پایگاه خبری هفت‌برکه دبیر انجمن فیلم و عکس گراش

4 نظر

  1. اگه عکسها رو از سمت راست بشمارید عکس شماره ۱۸ اقای دکترمسعود غفوری هست داره مداحی میکنه؟؟؟؟
    حالا خودمونیم اقای خوجه پور خوب آب و تابش دادی این متنوووو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 نظر
scroll to top